تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

مقام اسرائیلی: مذاکرات وین در دولت روحانی به نتیجه می‌رسد

یکی از مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی شده است که مذاکرات وین درباره احیای برجام احتمالاً تا قبل از پایان دولت فعلی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه می‌رسد.

مقام اسرائیلی: مذاکرات وین در دولت روحانی به نتیجه می‌رسد

رویداد۲۴ به نقل از العالم، یکی از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شده که احتمال می‌رود مذاکرات «وین» درباره احیای برجام قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری «حسن روحانی» به نتیجه برسد.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، یکی از مقام‌هار ارشد اسرائیل روز گذشته (سه‌شنبه) مدعی شده است که بازگشت ایالات متحده به برجام یک واقعیت مسلم است.

آن طور که این روزنامه گزارش کرده است، این منبع صهیونیست گفته است که واشنگتن احتمالاً حتی قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری روحانی، به خوبی توافق هسته‌ای ایران را امضا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: چرا اسرائیل دیگر نمی‌تواند بر مذاکرات احیای برجام تاثیری بگذارد؟
این منبع که نامی از وی فاش نشده است، ادامه داد، حتی اگر قبل از پایان دوره ریاست‌جمهوری روحانی، توافقی در خصوص احیای برجام حاصل نشود، مذاکرات وین ادامه خواهد داشت و ایالات متحده برای جلب نظر رئیسی به تلاش خود ادامه می‌دهد.

این منبع صهیونیستی ادامه داد که توافق در خصوص احیای برجام در دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» به دلیل مواضع وی ساده‌تر خواهد بود.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان