تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۶ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش‌بینی جالب یک استقلالی: پرسپولیس قهرمان می‌شود

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: با توجه به روندی که شاگردان گل‌محمدی طی می‌کنند، این تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ فرزاد آشوبی درباره تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی اصلاً جذاب نبود. این موضوع را می‌توان برای فولاد با توجه به محدودیت‌هایی که داشت و دست‌شان خالی بود موجه دانست، اما پرسپولیس هم خیلی به آب و آتش نزد تا شرایط را تغییر دهد.

وی افزود: پرسپولیس سعی کرد همان روند و سبکی که دوست دارد را در بازی با فولاد هم پیاده کند، اما به نظرم به اندازه کافی به فولاد برای شکست این تیم فشار نیاورد. 

«با توجه به تساوی سپاهان مقابل پیکان و دیدارهای پیش‌روی مدعیان، چه پیش‌بینی درباره سرنوشت لیگ دارید؟» بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: پرسپولیس قهرمان خواهد شد، مگر اینکه اتفاقات این تیم را از مسیر دور کند. با این روندی که ما می‌بینیم و ثبات و اشتیاقی که در تیم پرسپولیس وجود دارد، این تیم قهرمان می‌شود.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها خواستار داور خارجی برای دربی شدند


آشوبی درباره مشکلات مالی پرسپولیس و گلایه‌های کادرفنی و بازیکنان این تیم تصریح کرد: این‌ها مسائل مدیریتی است. باید شرایط به شکلی باشد که حداکثر آرامش در تیم فراهم باشد. بخش بزرگی از موفقیت‌ها در فضای آرام و بدون تنش رقم می‌خورد.

وی در واکنش به این موضوع که در شرایط بد مالی باشگاه باید مطالبات کالدرون نیز پرداخت شود، گفت: این اتفاقات انقدر واضح که صحبت کردن در موردش خیلی بی‌ثمر است. اینکه قراردادی بسته می‌شود و پولش پرداخت نمی‌شود را اصلاً نمی‌توانم متوجه شوم. مگر متعهد نیستند که پول مربی و بازیکن را بدهند، چطور پرداخت نمی‌شود؟ فکر می‌کنم باید قانونی داشته باشیم که هم بازیکنان و هم باشگاه‌ها ملزم به رعایت مفاد قرارداد باشند. یعنی نیروی باشد که مجبور شوند این کار را انجام دهند. تا زمانی که این اتفاقات (رعایت نکردن مفاد قرارداد) وجود داشته باشد، این پیامدها را هم برای فوتبال‌مان خواهد داشت.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد نجاتی(کفتر لنگی سابق)
|
Switzerland
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
لنگ همیشه قهرمان است. با داشتن نامدارانی چون ناصر محمدخانی مگر می شود قهرمان نبود.
نظرات شما
پیشخوان