تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۸ تير ۱۴۰۰

نبرد حیثیتی فرهاد مجیدی در لیگ برتر فرا رسید؛ تقابل استقلال با مدیرفنی پیشین

فراز کمالوند، مربی پیشین تیم استقلال که هدایت تیم سایپا را به دست گرفته بود، پس از باخت مقابل تیم پیکان از سمت خودش استعفا کرد.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی به دیدار سایپا می‌رود که فرهاد مجیدی در تقابل با فراز کمالوند قصد دارد خیلی چیز‌ها را ثابت کند. چرا که اکثر کارشناسان موفقیت‌های استقلال در زمان حضور کمالوند در این تیم را به سرمربی فعلی سایپا نسبت می‌دادند.

فرهاد مجیدی به یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ بیستم رسید، دیداری که باید مقابل همکار سابقش فراز کمالوند قرار بگیرد.

خیلی‌ها حرف از رفاقت فرهاد مجیدی و فراز کمالوند می‌زنند که ما هم قصد تکذیب آن را نداریم، اما آن‌هایی که کار مربیگری کرده اند خوب می‌دانند که فرهاد و فراز برای این بازی خاص انگیزه‌های متفاوت و ویژه‌ای دارند. حتی آن‌هایی که از نزدیک با این دو نفر کار کرده اند، می‌دانند که برای مجیدی و کمالوند بازی استقلال و سایپا از هر بازی دیگری مهم‌تر است.

بعد از جدایی این دو مربی خیلی‌ها گفتند تیم مجیدی افت می‌کند و کمالوند سایپا را حداقل تا میانه‌های جدول بالا می‌برد. اما هر دو پیش بینی غلط از آب درآمد و استقلال توانست روند نسبتا خوبش را بدون کمالوند هم ادامه بدهد. در آن سو دستیار سابق مجیدی نتوانست خیال سایپایی‌ها را راحت کند.

نتایج ضعیف سایپا چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد و حالا همین سایپا با در حالی به مصاف استقلال مجیدی می‌رود که بازی رفت را از تیم محمود فکری یک بر صفر برده بود. این بازی برای استقلالی‌ها جنبه انتقامی هم دارد البته دیگر نه محمود فکری سرمربی استقلال است ونه ابراهیم صادقی سرمربی سایپا، اما به هر حال استقلال باید انتقام بازی رفت را بگیرد و فرهاد مجیدی هم می‌خواهدبا بردن فراز کمالوند خیلی چیز‌ها را ثابت کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان