تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیلم کامل درگیری سعید نمکی و نماینده زاهدان

در یک جلسه با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان و فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان آن‌ها صورت گرفته است.

فیلم کامل درگیری سعید نمکی و نماینده زاهدان

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در جلسه‌ای که دیشب در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در زاهدان برگزار شد و در حالیکه این جلسه به صورت زنده از شبکه هامون پخش می‌شد میان سعید نمکی، وزیر بهداشت و فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان آن‌ها صورت گرفت.

در این درگیری لفظی، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیز‌ها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ...».

در ادامه این درگیری لفظی در حالیکه برخی حاضران در جلسه تلاش می‌کنند تا درگیری لفظی میان دو نفر خاتمه یابد، اما وزیر بهداشت به یکباره از ادبیاتی رکیک استفاده می‌کند.

در شرایطی که مردم سیستان و بلوچستان نیاز به امکانات، تجهیزات و توجه پزشکی بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا دارند ‏، به نظر می‌رسد فارغ از اینکه حق با کدامیک از این دو مسئول بوده، این رفتار و درگیری لفظی به جای کمک به مردم، پاک کردن صورت مسئله و فرصت سوزی بیش نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
1
آقای نمکی شمارا بعنوان نیروی ارزشی قبول داشتم خسته نباشید اما ظاهراً خلق و خوی شما و روش و الفاظ زشت از سوی شما بخشی از فرهنگ دولت روحانی شده که بوی تفرعن. تکبر دارد ونبایستی در مقابل ادبیات نماینده محترم استان اینگونه زشت برخورد می کردید لااقل قول می دادید موضوعات اعلام شده توسط نماینده در همان سفر بررسی و حل و فصل می شد
ا_ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
3
تا شماها سر کار هستید مملکت هم همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
احسنت. دقیقا
نظرات شما
پیشخوان