تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

۳ ترفند یحیی برای پیروزی مقابل استقلال

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ دو تیم استقلال و پرسپولیس در نود و ششمین دربی پایتخت فردا(پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند. این دربی نسبت به دو دربی قبلی این دو تیم تفاوت زیادی دارد و آن هم این است که دربی ۹۶ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و تیم بازنده دربی از این رقابت‌ها کنار می‌رود.

روی کاغذ، تیم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد؛ اما با توجه به اینکه استقلالی‌ها قهرمانی در لیگ را از دست داده‌اند تنها امیدشان قهرمانی در جام حذفی است و به همین خاطر هر چه در چنته دارند به کار خواهند گرفت تا بتوانند هم رقیب سنتی خود را شکست دهند و هم از جام حذفی کنار نروند. 

از طرف دیگر یحیی گل‌محمدی که در چند روز اخیر با مدیران استقلال جدال رسانه‌ای هم داشته به هیچ عنوان نمی‌خواهد بازنده دربی لقب بگیرد. ضمن اینکه وضعیت خوب تیمش در چند هفته اخیر او را امیدوار کرده که این بار هم بتواند استقلال را شکست دهد.


بیشتر بخوانید: ۳ داور اصلی دربی حذفی مشخص شدند


یحیی برای پیروزی مقابل استقلال مهره‌هایی با سطح کیفی بهتر نسبت به بازیکنان استقلال در اختیار دارد و این موضوع را می‌توان در تعداد ملی پوشان دو تیم مشاهده کرد. استقلالی‌ها در سمت راست خط دفاعی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند و قطعا سرمربی پرسپولیس متوجه این موضوع شده و ترابی می‌تواند از این سمت برای آبی‌پوشان مشکل‌ساز شود.

شوت‌های نورالهی هم یکی دیگر از حربه‌های گل‌محمدی در بازی با استقلال خواهد بود. نورالهی در فصل جاری یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس بوده و در لیگ برتر هم بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. این بازیکن می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در دربی پیش رو داتشه باشد.

حضور مغانلو در نوک خط حمله هم می‌تواند کار مدافعان استقلال را سخت کند. جنگ لفظی او با یزدانی یک بار دیگر حواشی دربی را دوچندان خواهد کرد. دربی ۹۶ می‌تواند جذابیت‌های دوچندانی داشته باشد؛ به شرط اینکه مربیان و بازیکنان هر دو تیم به دنبال یک بار هجومی و البته بدون حاشیه باشند.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دربی ، یحیی گل محمدی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان