تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر بد از اردوی پرسپولیس/ سید جلال دربی را از دست داد؟

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با زانویی دردناک تمرین می‌کند.

خبر بد از اردوی پرسپولیس/ سید جلال دربی را از دست داد؟

رویداد۲۴  مصدومیت زانوی سیدجلال حسینی نه تنها خبر بدی برای هواداران پرسپولیس آن هم در آستانه دربی حذفی است بلکه می‌تواند به دردسری جدید برای یحیی گل محمدی و مربیان این تیم تبدیل شود.

هنگامی که سیدجلال حسینی در آخرین لحظات گرم کردن پیش از بازی با آلومینیوم اراک دچار مصدومیت شد و از ترکیب اصلی بیرون آمد تا فرجی جانشینش شود، هواداران پرسپولیس بدترین خبر را شنیدند چرا که به هیچ وجه تحمل دوری کاپیتان تیم خود را نداشتند، آن هم در آستانه بازی بزرگ مقابل استقلال در جام حذفی. آن روز شاید خیلی‌ها تصور کردند مصدومیت کاپیتان جدی نیست و شاید یحیی گل محمدی تصمیم گرفته باشد به مدافع با تجربه تیمش برای دربی حذفی استراحت بدهد اما...

سیدجلال حسینی چند روز اخیر پس از بازی با آلومینیوم را با درد زانو تمرین کرده و حضور قطعی او در ترکیب اصلی بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

پرسپولیس از تابستان سال گذشته و بلافاصله پس از اتمام لیگ برتر بدون ریکاوری وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد. رقابت‌هایی که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و سیدجلال حسینی ۳۹ ساله نیز مدام درگیر آن مسابقات بود. او و همبازیانش پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد لیگ بیستم شده و مسابقات فشرده‌ای را پشت سرگذاشتند بدون آن که فرصتی برای ریکاوری و استراحت داشته باشند.


بیشتر بخوانید: قضاوت‌های جنجالی فغانی در دربی؛ از ایمون زاید تا منصوریان


بدیهی است عدم استراحت لازم بین دو فصل فوتبالی و انجام بازی‌های فشرده و رسمی بدون ریکاوری کافی بدن فوتبالیست‌ها را در معرض آسیب دیدگی‌های مختلف قرار می‌دهد. در ماه‌های اخیر به کرات شاهد آسیب دیدگی بازیکنان پرسپولیس از جمله سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، عیسی آل‌کثیر بوده‌ایم و به تازگی سیدجلال حسینی به این جمع اضافه شده است آن هم در آستانه بازی بزرگ پرسپولیس برابر استقلال!

البته شنیده‌ها از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که پزشکان این تیم در تلاش هستند زانوی سیدجلال را درمان یا اینکه حداقل از درد آن بکاهند، اما باید منتظر ماند و دید تدابیر پزشکی برای این بازیکن، روز پنج‌شنبه جواب می‌دهد یا اینکه فرشاد فرجی جانشین سیدجلال خواهد شد؟!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
0
الان بابت ربایش خانم علی نزاد اسم پرسپولیس هم اماده وسط که رهبری تیم عملیاتی ربایش راکسی به عهده داشت که همه کاره پرسپولیس بوده است واگرفرداهم اعلام شود علی پروین هم شریک این ادم ربایی خانم علی نزاد بوده باشد ملت وطرفداران پرسپدلیس نباید شوکه شوند
نظرات شما
پیشخوان