تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی دستیار جدید نمی‌خواهد

 ماجرای کادر فنی استقلال و جدایی پی در پی دستیاران مجیدی از این تیم سبب شده کادر فنی آبی پوشان پایتخت به یکی از خلوت‌ترین کادر‌های فنی لیگ برتر تبدیل شود.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ پس از جدایی فراز کمالوند، دانشیار و ماجدی به ترکیب کادر فنی اضافه شدند، اما پیش از اتمام لیگ این دو عضو تازه وارد استقلال به دلایل مختلف از استقلال جدا شدند تا فرهاد مجیدی تنهاتر از همیشه باقی بماند.

البته استقلال با تفکرات مجیدی و صالح مصطفوی نتایج خوبی را به دست آورد، اما برخی کارشناسان و پیشکسوتان توصیه داشتند فرهاد در آستانه بازی حساس برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با به کارگیری دستیاران جدید فضا را برای تقویت کادر فنی افزایش دهد.

اما گفته می‌شود، فرهاد هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن فرد جدیدی به کادر استقلال را ندارد و تا پایان فصل جاری و بازی مهم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با همین کادر و نفرات فعالیت خود را ادامه خواهد داد و به سراغ گزینه جدیدی نخواهد رفت.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی می‌تواند مربی بعدی تیم‌ ملی ایران باشد


نزدیکان باشگاه استقلال معتقدند به احتمال فراوان تقویت کادر فنی مجیدی در لیگ بیست و یکم کلید خواهد خورد، چون مجیدی معتقد است در بازی‌های باقیمانده هر اتفاقی که تمرکز و آرامش تیم را بر هم بزند به نفع استقلال نیست از این رو حضور مربی و دستیار جدید در ترکیب فنی استقلال در مقطع کنونی منتفی است.

مجیدی امیدوار بود زمینه حضور گابریله پین در استقلال مهیا شود، اما چون این اتفاق به دلایل عدم توافق مالی و قراردادی رخ نداد و برخی دستیارانش به دلیل پیشنهاد‌های بیرونی ترغیب به جدایی شدند قصد دارد تنها روی توانمندی مصطفوی حساب باز کند تا در روز‌های باقیمانده از لیگ حاشیه‌ای برای او و تیمش به وجود نیاید.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان