تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

دعوت استاندار تهران از صداوسیما و دانشگاهیان برای بازدید از نمایشگاه «هنر تدبیر»

استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت یازدهمگفت: این نمایشگاه دستاوردها و توفیقات دولت را در ابعاد کوچک به خوبی نمایش می دهد.

رویداد۲۴- استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت یازدهمگفت: این نمایشگاه دستاوردها و توفیقات دولت را در ابعاد کوچک به خوبی نمایش می دهد. 

سید حسین هاشمی استاندار تهران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم که با عنوان نمایشگاه هنر تدبیر در تالار وحدت تهران برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه به خوبی توانسته دستاوردها و خدمات سه ساله دولت را به صورت تصویری و در ابعاد کوچک بیان کند.

وی که پیش از ظهر امروز در این نمایشگاه حضور یافت، افزود: هیچ یک از آمار و ارقام ارائه شده در این نمایشگاه دروغین نیست و همه واقعی و صحیح است؛ به طور مثال گندم یکی از دستاوردهای دولت بوده است که توانسته بیشترین توفیق را در افزایش تولید آن کسب کند. این در حالی است که ما با کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی مواجه بوده ایم.

هاشمی در ادامه به دستاوردهای دولت در تولید دارو اشاره کرد و افزود: در آغاز فعالیت دولت یازدهم ما با مشکل دارو مواجه بودیم و اغلب مردم برای تهیه داروهای مورد نیاز خود با مشقت مواجه بودند اما امروز توانسته ایم این مشکلات را رفع کنیم.

استاندار تهران در پایان پیشنهاد کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و مدیران اجرایی به این نمایشگاه بیایند و شاهد دستاوردهای دولت یازدهم و نتایج فعالیت های خودشان باشند.

و علاوه بر این پیشنهاد داد این نمایشگاه در فضای مجازی نیز ایجاد شود و امکان استفاده عموم از این نمایشگاه فراهم شود و از دستاوردهای دولت به صورت آماری باخبر شوند.

هاشمی در پایان گفت: امیدواریم صدا و سیما نیز برای نمایش دستاوردهای دولت و به تصویر کشیدن این نمایشگاه اقدام کند.

منبع: آنا

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان