تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قتل دختر شیرازی بعد از آزار شیطانی ۴ مرد

دختر شیرازی بعد از تجاوز به قتل رسید.

قتل دختر شیرازی

رویداد۲۴ دختر شیرازی پس از تجاوز به قتل رسید آزمایش دی ان‌ای برای رازگشایی از تجاوز و قتل دخترجوان در ممسنی در دستور کار قرار دارد. تجاوز یکی از انگیزه‌های اصلی در جنایات به حساب می‌آید و تجاوز را در همه جای دنیا یکی از بدترین جرایم می‌دانند و تجاوز مجازات سنگینی درپی دارد.

چند‌ی قبل خبر رسید که جسد د ختر جوانی د ر اطراف یک تلمبه کشاورزی د ر اطراف ممسنی کشف شد ه است. با توجه به اعلام این گزارش مأموران بلافاصله د ر محل حاضر شد ه و با جسد د ختر جوانی رو به رو شد ند که ساعت‌ها از مرگش می‌گذشت. به د نبال بررسی صحنه به دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
بیشتر بخوانید: قتل عام خانوادگی در مرند
د ر این رابطه پرونده‌ای تشکیل و رسید گی به آن د ر د ستور کار ماموران قرار گرفت. بعد از این ماجرا به د ستور بازپرس تمام پروند ه‌های مفقود‌ی بررسی و مشخص شد که مد ت‌ها قبل یک خانواد ه با مراجعه به مأموران شکایتی را مطرح کرد ه و اعلام کرد ه اند که د خترشان چند روز است از خانه خارج شد ه و تا کنون بازنگشته است. از این رو از آن‌ها برای شناسایی جسد د عوت شد که به محض مشاهد ه اعلام کرد ند جسد متعلق به د خترشان است.

در تحقیقات از آن‌ها مشخص شد که د ختر جوان چند روز قبل با اد عای این که قرار است با د وستانش بیرون برود خانه را ترک کرد ه و از آن تاریخ جواب تلفن هایش را ند اد ه و خانواد ه از او بی اطلاع بود ه اند تا این که جسد پید ا شد ه است. د ر حالی که کارآگاهان د ر حال بررسی این موضوع بود ند پزشکی قانونی پس از گذشت چند مد ت علت مرگ این د ختر جوان را خفگی اعلام کرد البته این را هم گفت که د ختر جوان قبل از این که کشته شود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. آخرین پیگیری‌های خبرنگار فرتاک نیوز حکایت از این د ارد که چهار مظنون د ر ماجرای قتل این د ختر شناسایی شد ه و پس از بررسی نمونه آزمایش DNA تکلیف این پروند ه مشخص می‌شود.

منبع: فرتاک نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل ، تجاوز جنسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
0
ما تو مملکتمون امنیت داریم؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان