تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

پشت پرده استعفای فراز کمالوند

فراز کمالوند سرمربی تیم سایپا از سمتش دراین باشگاه استعفا کرد.

پشت پرده استعفای فراز کمالوند

رویداد۲۴ ماجراجویی فراز کمالوند در باشگاه سایپا دوام زیادی نداشت؛ مشاور فنی فرهاد مجیدی که چند وقتی روی نیمکت استقلال نشست تا این تیم را در رقابت‌های آسیایی هم همراه کند، به یکباره از استقلال استعفا کرد تا سر از باشگاه سایپا درآورد؛ آنهم نه به عنوان مدیر و مشاور فنی بلکه به عنوان سرمربی.

شرایط برای فراز کمالوند در سایپا، اما اصلا خوب پیش نرفت به طوری که در ۷ مسابقه فقط ۴ امتیاز به همراه سایپا کسب کرد که اصلا آمار خوبی محسوب نمی‌شود. البته تیم او به دلیل رای کمیته انضباطی یکی دو هفته، سه امتیاز بازی جنجالی با پیکان را در حساب داشت، ولی بعد از تجدید نظر، آن سه امتیاز هم از حساب سایپا کم شد تا مشخص شود این تیم یکی از کاندیدای اصلی سقوط است.

حالا پرواضح است که استعفای فراز کمالوند برای رهایی از این برچسب است که او تیم را به دسته اول برده است! شرایط در جدول به گونه‌ای است که سایپا در سه هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور برود و مشخصا با این برنامه شانسی برای بقا در لیگ برتر نخواهد داشت. فراز هم دست پیش را گرفته تا سقوط سایپا به لیگ یک به اسم او نخورد!

منبع: فرارو
برچسب ها: فراز کمالوند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان