تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مذاکرات وین در دولت رئیسی از صفر شروع می شود

خبر سخنگوی دولت از ناسازگار دانستن نتایج بیش از شش ماه مذاکره در وین با مصوبات مجلس، توسط کمیته تشکیل‌شده درشورای عالی امنیت ملی، بدین معنااست که ایران عقب‌گرد نموده، به شرایط ژانویه ۲۰۲۱ بازگشته و میبایست مذاکرات را از صفر شروع نماید

آینده مذاکرات وینرویداد۲۴ حمید ابوطالبی مشاور سیاسی سابق رئیس جمهوری به تحلیل اظهارات امروز سخنگوی دولت درمورد ناسازگار دانستن نتایج مذاکرات وین با مصوبه مجلس از سوی کمیته تطبیق در شورای عالی امنیت ملی پرداخت.

این درحالی است که آمریکا هم که درژانویه ۲۰۲۱ تحت وضعیت فشار جهانی بود، اکنون درشرایط مناسب در حال بهره گیری ازاجماع پدید آمده برعلیه ایران وتبدیل آن به فشارسیاسی بین المللی میباشد؛ معنای این تحول، ازدست دادن وسیع زمان و افزایش فشار برکشوری است که تحریم‌ها در آن بیداد میکنند.


بیشتر بخوانید: کاخ سفید: رئیسی تصمیم بگیرد/ پیشنهاد مذاکره همیشه روی میز نیست!


لذا با توجه به خاتمه مذاکرات وین، و شروع احتمالی مذاکرات آتی از نقطه‌ی صفر، که احتمالا در مهرماه ودرصورتیکه اصولا دولت جدید به مذاکره اعتقادی داشته باشد آغاز خواهد شد، مشخص نیست مذاکرات چقدر به طول انجامیده و وضع اقتصادی کشور دراثر تحریم‌ها اصولا به کجاخواهد رسید؟»

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
ایران عقب گرد نکرده! بلکه از مسیر انحرافی که منافع ایران را در نظر نمی گیرند خارج شده و وارد مسیر درست خواهد شد! دلیلی ندارد ما توان هسته ای خود را کم کنیم، همه سایت های هسته ای تا دفتر کار اساتید هسته ای در دانشگاه ها را در خدمت بازرسان و در واقع جاسوسان خارجی قرار دهیم، بعد یک برداشتن تحریم نصفه نیمه در اختیار ما قرار دهند و هر وقت هم دلشان خواست از آن خارج بشوند! نتیجه اش می شود نابودی بنیادهای علمی و فناوری ایران در زمینه هسته ای، گسترش عوامل و جاسوسان خارجی در نهادهای مختلف و وابستگی به خارج.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان