تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

خبر مهم در مورد تعیین مهلت AFC به ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای ایران و ۳ کشور دیگر در ارائه درخواست میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان فرصت تعیین کرد.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ AFC به فدراسیون‌های فوتبال ایران، عربستان، امارات و تاجیکستان تا ۴ مرداد برای ارائه درخواست میزبانی دیدارهای مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرصت داد. این فدراسیون‌ها روز گذشته شرایط به دست آوردن میزبانی را دریافت کردند و هویت میزبان تا ۲۰ مرداد مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ میزبانی کشور انتخاب شده از سوی AFC حتی در صورت نداشتن نماینده‌ای در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است. دیدارها در یک شهر و در دو ورزشگاه برگزار خواهند شد. AFC همچنین از کشور میزبان می‌خواهد که دوره قرنطینه تیم‌های میهمان بیشتر از ۴۸ ساعت نباشد و ۴ روز پیش از آغاز بازی ها باید پذیرش آنها انجام شود.


    بیشتر بخوانید: هزینه سنگین AFC روی دست استقلال


    کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان تعیین سیستم پزشکی یکپارچه برای معاینه‌های لازم است. حداقل یک ورزشگاه برای تمرین‌های روزانه دو تیم در نظر گرفته شود و بازی‌ها با حفظ حقوق تجاری و بازاریابی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمان تعیین شده برگزار خواهند شد.

    AFC به فدراسیون‌ها حق فروش بلیت با تعداد آن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دهد. هزینه‌های اقامت، تغذیه، آب و یخ بر عهده میزبان‌ است و کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۲۵۰ هزار دلار نیز به آنها پرداخت خواهد کرد.

    منبع: تسنیم
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان