تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

شورای وحدت درباره چینش کابینه با رئیسی جلسه داشته است؟

برنا نوشت: سخنگوی شورای وحدت در رابطه با اینکه آیا اعضای شورای وحدت در رابطه با کابینه جلسه‌ای با رییس جمهور منتخب داشتند یا خیر گفت: شورای وحدت قبل از انتخابات دیداری با آقای رییسی داشتند، ولی بعد از انتخابات جلسه‌ای نداشتیم.

شورای وحدت درباره چینش کابینه با رئیسی جلسه داشته است؟

رویداد۲۴ «نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در رابطه با ادامه فعالیت‌های شورای وحدت پس از استقرار دولت سیزدهم گفت: اهدافی که شورای وحدت با توجه به ساختار خود برای خود تعریف کرده است در مقطع انتخابات به اولویت بحث انتخاب کاندیدا و معرفی آقای رییسی به عنوان اولویت اول خلاصه شد و تا انتها این همراهی را به عناوین مختلف داشت، اما با توجه به اهدافی که شورای وحدت، در گام دوم انقلاب تعریف کرده است اینطور نیست که فقط در بحث انتخابات بروز و ظهور داشته باشد.

او افزود: اینبار شروع فعالیت‌ها با انتخابات ریاست جمهوری شورا‌ها مصادف بود، ولی شورای وحدت ماندگار است و اهدافی بلند مدت برای خود تعریف کرده است و بی تردید همانند همه مردم و گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی در کنار دولت خواهد بود، البته برخی تشکل‌ها مثل شورای ائتلاف هم هستند که کارکردی انتخاباتی دارند.

قوی تاکید کرد: شورای وحدت از همه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی و دیگر توانمندی‌های خود استفاده و تلاش می‌کند در کنار دولت باشد و در راستای اهداف انقلاب تلاش‌های خود را به ثمر برساند. به نظر می‌رسد کار اصلی همه دغدغه‌مندان اسلام و انقلاب و نظام بعد از تشکیل دولت شروع می‌شود.


بیشتر بخوانید: پرونده نهادهای امنیتی خاص علیه رحیم مشایی دولت رئیسی / فرهاد رهبر را در کابینه نگذارید!


سخنگوی شورای وحدت در رابطه با اینکه آیا اعضای شورای وحدت در رابطه با کابینه جلسه‌ای با رییس جمهور منتخب داشتند یا خیر گفت: شورای وحدت قبل از انتخابات دیداری با آقای رییسی داشتند، ولی بعد از انتخابات جلسه‌ای نداشتیم.

او ادامه داد: برای چینش کابینه سامانه‌ای از طرف دفتر ایشان طراحی شد و از مردم و نخبگان و فرهیختگان و اساتید و گروه‌ها خواسته شد هر نوع که می‌توانند کمک کنند و افراد شایسته را معرفی کنند. در کنار این مطالبه ایشان و در پاسخ به این مطالبه برنامه‌هایی که مد نظر بود با توجه به اسناد بالا دستی نظام و اهداف انقلاب به شکل برنامه محور توسط کارگروه‌های شورای وحدت کار و اعلام شد.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان