تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

برهنگی سارا و نیکا پشت پرده دارد؟! + عکس

سارا نیکا دو قلو‌های کوچک نقی دیگر آنقدر بزرگ شده اند که راضی به چهره دخترانه شان نیستند و علاقه زیادی به آرایش و نشان دادن چهره شان دارند.
برهنگی سارا و نیکا
رویداد۲۴  سارا و نیکا بازیگران ایرانی هستند. سارا و نیکا در سریال پایتخت بازی کردند. سارا و نیکا متولد سال ۸۳ هستند. سارا و نیکا در سال‌های گذشته جنجال ساز شده اند. سارا و نیکا حاشیه‌هایی را به وجود آوردند که در ادامه می‌خوانید.

سارا و نیکا فرقانی خواهران دو قلوی پایتخت هستند که توسط همین سریال هم به شهرت رسیدند و معروف شدند. اما سارا و نیکا هر چه بزرگ‌تر و معروف‌تر شدند علاقه شان به خودنمایی بیشتر شد که البته قطعا در این حین پیشنهادات زیادی هم از طرف پسران داشته اند و همین موضوعات باعث شد تا هر چه پایتخت جلو‌تر رفت دوقلو‌ها مغرور‌تر و دخترانگی شان کمتر شد. اما باید این را هم در نظر گرفت که سارا و نیکا تنها ۱۷ سال سن دارند، اما با آرایش‌های زیادی که انجام می‌دهند باعث می‌شود تا چهره شان بزرگ‌تر به نظر برسد.
بیشتر بخوانید: استایل جدید سارا و نیکا پرحاشیه + عکس
سارا و نیکا فعالیت زیادی در اینستاگرام داشتند و دیگر کم کم کاملا برهنه شده و تبدیل به ریحانه پارسای دو می‌شدند، اما بعد از اینکه به دلیل پخش فیلم قلیان کشیدنشان و استخر مختلطی که رفته بودند از پایتخت ۷ حذف شدند کمی آرام ماندند و سعی بر این داشتند تا از کنایه‌ها به دور باشند. اما این پایان حواشی سارا و نیکا نبود و این دو خواهر هر از چند گاهی با میکاپ و حرکاتی که انجام می‌دهند جلب توجه می‌کنند.

منبع: شایا نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سحر قریشی ، فیلم روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
1
4
متاسفانه بسیاری از بانوان ایرانی اخلاق عجیبی دارند با کمی توجه زود مغرور و لجباز میشوند
نظرات شما
پیشخوان