تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعداد جام‌های سیدجلال حسینی بیشتر از جام‌های استقلال و سپاهان!

سیدجلال حسینی به رکورد خارق العاده‌ای در رقابت‌های لیگ برتر رسیده است.

تعداد جام‌های سیدجلال حسینی بیشتر از جام‌های استقلال و سپاهان!

رویداد۲۴ رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که پرسپولیس موفق شد برای پنجمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد؛ این قهرمانی در مجموع هفتمین قهرمانی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بود که این تیم را بالاتر از سپاهان با پنج قهرمانی قرار داده است.

 پرسپولیس با این قهرمانی در مجموع برای چهاردهمین بار فاتح رقابت‌های لیگ سراسری در ایران شد. این تیم از این حیث اختلاف زیادی با سایر رقبا دارد؛ نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در این رده بندی استقلال است که با ۸ عنوان قهرمانی در رقابت‌های سراسری ایران در رده دوم قرار گرفته است.

نکته جالب، اما تعداد جام‌های سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است؛ او که همین شب گذشته جام قهرمانی را بالای سر برد، به رکورد خارق العاده‌ای در لیگ برتر رسیده است. سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر بود که با قهرمانی اخیر پرسپولیس این رکوردش را افسانه ای‌تر کرده است. سیدجلال تا به حال ۹ قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دارد! او ابتدا به همراه سایپا، سپس ۳ بار به همراه سپاهان و حالا هم ۵ بار به همراه پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برده است تا به تنهایی در صدر جدول پرافتخارترین‌ها قرار گرفته باشد.


بیشتر بخوانید: سیدجلال قصد خداحافظی ندارد/ تعهد به یک فصل دیگر قرارداد با پرسپولیس


سیدجلال حسینی در شرایطی در دوران فوتبالش به ۹ قهرمانی در لیگ ایران رسیده که بعد از پرسپولیس با ۱۴ عنوان قهرمانی در رده دوم و بالاتر از تیم‌های استقلال با ۸ و سپاهان با ۵ قهرمانی قرار گرفته است.

این موضوع به خوبی اهمیت حضور سیدجلال در لیگ را نشان داده که هرجا بوده به عنوان یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیمش ایفای نقش کرده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سیاوش
|
Sweden
|
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
بادرود
ایا دو جام آسیائی استقلال را به آن ۸تا اضافه کنیم یا نه؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان