تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

جنجال در پرسپولیس؛ اخراج حامد لک از باشگاه؟

جدال لفظی حامد لک با فرشاد فرجی در آخرین دیدار پرسپولیس دردسر ساز شده به طوری که شایعه شده او از پرسپولیس اخراج می‌شود.

اخراج حامد لک از باشگاه؟

رویداد۲۴ داستان حامد لک در پرسپولیس به طرز عجیبی تبدیل به جنجالی ناخواسته شده است. او در دیدار با پیکان روی یک صحنه با فرشاد فرجی مدافع تیمش بر سرجاگیری، درگیری لفظی پیدا کرد و حتی با وساطت بازیکنان هم این موضوع به زودی فیصله پیدا نکرد.

ورود کریم باقری برای پایان دادن به این جدال لفظی تا حدودی مثمرثمر شد و آرامش به خط دروازه و دفاع پرسپولیس برگشت تا این تیم به راحتی قهرمان لیگ برتر شود. اتفاق بحث برانگیز، اما در همان جشن قهرمانی رخ داد جایی که کریم باقری، مربی سرشناس پرسپولیس، در جشن قهرمانی حضور پیدا نکرد و حتی فردایش، در ضیافت قهرمانی باشگاه هم غائب بود. همان زمان عنوان شد که کریم باقری به دلیل ناراحتی از حامد لک حاضر نشده در جشن قهرمانی شرکت کند.


بیشتر بخوانید: اولویت‌های خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت


شرایط حالا به گونه‌ای شده که شایعه شده است حامد لک قرار است از پرسپولیس جدا شود. او که با حضورش در پرسپولیس به طرز چشمگیری حاشیه هایش را کنار گذاشته بود در دو سه دیدار اخیر حسابی دردسر ساز شد به طوری که ابتدا ماجرایش با توپ جمع کن ورزشگاه ماشین سازی رخ داد و بعد هم اتفاق دیدار با پیکان.

این موضوع تا جایی پیش رفته که حالا روزنامه گل مدعی شده است که مجموع رفتار‌ها باعث شده تا حامد لک در آستانه اخراج از باشگاه قرار بگیرد. این روزنامه همچنین نوشته «بعد از فحاشی حامد به توپ جمع کن تبریزی، یحیی گفته بود دیگر این دروازه بان را نمی‌خواهد».

البته این گزارش و چنین شایعاتی در حالی مطرح شده که هنوز باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنشی نداشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حامد لک ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان