تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

قهرمانی‌ پرسپولیس سالم نیست!

بازیکن سابق استقلال قهرمانی‌های پرسپولیس را سالم نمی‌داند و اتفاقات پشت پرده را در آن دخیل می‌داند.

قهرمانی‌ پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی فاتح رقابت‌های لیگ برتر شد تا به قول هواداران این باشگاه گلات کرده باشد. پرسپولیسی‌ ها با این قهرمانی در مجموع هفتمین قهرمانی شان در لیگ برتر را هم جشن گرفتند و از این حیث از سپاهان که با ۵ قهرمانی در رده دوم قرار گرفته پیشی گرفته اند.

قهرمانی تازه پرسپولیس، اما به مذاق هواداران و عده‌ای از پیشکسوتان استقلال خوش نیامده است. یکی از این افراد امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال است که فعالیت هایش در فضای مجازی هم رو به افزایش است. او به تازگی گفت و گویی با ایران ورزشی داشته و قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سوال برده است.

امیرحسین صادقی پوکر و گلات را بی معنی می‌داند و از آن مهمتر می‌گوید قهرمانی‌های پرسپولیس حاصل کثافت کاری است. «این گلات گلات که می‌گویند یعنی چی؟ به نظرتان پرسپولیسی‌ها این واژه‌ها را از کجا می‌آورند. اصلاً این واژه گلات از کجا در آمد.

فکر نکنم پوکر و گلات اصلاً معنایی داشته باشد! البته به هوادارانشان بابت این قهرمانی‌ها تبریک می‌گویم، اما امیدوارم روزی نیاید بفهمند بابت این قهرمانی‌ها پشت پرده چه کثافتکاری‌ها شد و چه کسانی دست داشتند که به دل این هواداران هم نمی‌چسبد که چطور این قهرمانی‌ها به دست آمد.

یک مسأله دیگر را هم می‌خواهم در این میان بگویم. آقای خلیلی گفت که پرسپولیس در این چند ساله بازیکن ساخته است. لطفاً آقای خلیلی بگویید کدام بازیکن را خودتان ساختید. مغانلو، آل کثیر، کنعانی زادگان، ترابی، لک، وحید امیری و یا سید جلال حسینی؟ کدام بازیکن از مکتب پرسپولیس بیرون آمد خوشحال می‌شوم بدانم کجا بازیکن ساختید و تحویل دادید؟!»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
سیدمحمودرضایی۶
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
قابل تدجه به چیا وپژمان خیانتکار وپیشی متوهم باشگاه کیسه ماعبدی خودمون ساختیم که از شیخ ۲۱میلیاردی شما بیشتر گل زد
بابک قرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
1
استفاده از کلمه کثافت کاری، مصداق توهین آشکار به باشگاه پرسپولیس است. لطفا شکایت کنید!
پرسپولیسی تیفویس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
1
برو. کیسهتو بکش تو چت به فوتبال
دیناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
1
تو بهتره حرف نزنی تو در حدی نیستی که در مورد تیم بزرگ پرسپولیس حرف بزنی تو مغزت سالم نیست تو از فوتبال چی میفهمی ؟ فکر کردی کی هستی ؟ زمان بازیگری هم کسی نبودی ؟ اصلا شما استقلالیها دانش فوتبالی ندارین . با این حرفها خودتون رو آروم می‌کنید ولی چیزی عایدتون نمیشه تو زمین تلاش کنید شاید نتیجه گرفتین
نظرات شما
پیشخوان