تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

استقلال برای هشتمین بار قهرمان می‌شود یا فولاد برای اولین بار؟

فینال جام حذفی کشور در حالی بین استقلال و فولاد برگزار می‌شود که استقلال برای سیزدهمین و فولاد برای اولین بار در فینال این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

استقلال برای هشتمین بار قهرمان می‌شود یا فولاد برای اولین بار؟

رویداد۲۴ سی و چهارمین دوره از رقابت‌های جام حذفی کشور به ایستگاه پایانی خود رسید و پس از انجام ۶۲ بازی بین، دو تیم استقلال و فولاد به دیدار نهایی این دوره راه یافتند تا سی و چهارمین قهرمان جام حذفی کشور از بین این دو تیم انتخاب شود.

استقلال با مجیدی و فولاد با نکونام در حالی به فینال این مسابقات راه یافتند که این سیزدهمین بار حضور آبی پوشان در فینال جام حذفی است و این در حالی است که فولاد خوزستان تاکنون حضور در فینال جام حذفی را تجربه نکرده و بدیهی است که طعم قهرمانی در این مسابقات را هم نچشیده است.

سرخ پوشان اهواز در صورت قهرمانی در این مسابقات، اولین قهرمانی حذفی خود را تجربه خواهند کرد و استقلال که پیش از این ۷ بار طعم قهرمانی در مسابقات جام حذفی کشور را چشیده، در صورت پیروزی در این بازی و قهرمانی، برای هشتمین بار به قهرمانی این مسابقات خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: گزینه‌های مجیدی برای جانشینی محمد دانشگر در فینال


آبی پوشان تهران با ۷ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی پر افتخار‌ترین تیم این رقابت‌ها و البته رکورددار حضور در فینال جام حذفی بودند؛ که رکورد ۱۲ بار حضور در جام حذفی را به ۱۳ را ارتقا داده و مترصد آن هستند تا تعداد قهرمانی‌های شان در این مسابقات را به عدد ۸ برسانند.

روز سه شنبه را ۱۷ مرداد را در حالی به پایان خواهیم رساند که یا استقلال برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی می‌شود و یا فولاد برای اولین بار به این افتخار خواهد رسید. سوت آغاز این دیدار از ساعت ۲۱ به صدا در خواهد آمد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان