تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

چالشی عجیب برای نقل و انتقالات پرسپولیس

 نقل و انتقالات پرسپولیس با چالشی بزرگ برای مدیران این تیم همراه شده است؛ درخواست افزایش مالی و کمبود بودجه.

 نقل و انتقالات پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس فصل گذشته را با هزینه 70 میلیاردی برای اعضای فنی و بازیکنان پشت سر گذاشت و در نهایت موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان، صعود به مرحله حذفی این رقابت و البته قهرمانی پنجم در لیگ برتر شد.

اکنون اما نرخ تورم و افزایش قراردادهاو شرایط کرونایی باعث شده تا این باشگاه به دردسر بزرگی برای ادامه همکاری با نفرات خود و جذب بازیکنان مدنظر بیفتد. موضوعی که در گام اول باعث شد تا محمدحسین کنعانی زادگان بلافاصله بعد از پایان قرارداد خود با توجه به پیشنهاد هنگفت باشگاه قطری، راهی الاهلی شود.

در شرایط کنونی اما کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و امید عالیشاه به پایان قرارداد خود با این باشگاه رسیده‌اند و مدیران تیم در تلاش هستند با توجه به درخواست یحیی گل محمدی به راهکاری برای توافق دوباره برای ادامه همکاری با این نفرات برسند.

مشکل اصلی اما خواسته مالی بازیکنانی است که به پایان قرارداد با این باشگاه رسیده‌اند و از سوی دیگر دستورالعمل سازمان بازرسی برای تمدید و ثبت قرارداد با بازیکنان جدید است. پرسپولیس البته اگر بنا را بر پذیرش بدون چون و چرای مبلغ قرارداد مدنظر بازیکنان خود نیز بگذارد، بحث تامین بودجه برای این تیم شکل خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: درآمد «صفر» پرسپولیس از پنج قهرمانی!


ر شرایط کنونی هم این تیم علیرغم حمایت کارگزار و ... و با 70میلیاردی که در فصل گذشته برای بازیکنان در نظر گرفته بود، با کمبود نقدینگی و منابع مالی مواجه شده بود و این مساله در فصل آتی با توجه به پایان قرارداد با کارگزار و رسیدن به کارگزار جدید پس از انجام مراحل قانونی ، به دردسر بزرگتری برای آنها تبدیل خواهد شد.

احمد نوراللهی که با حضور در برنامه فوتبال برتر از پیشنهاد 50میلیاردی‌اش خبر داده بود، مسلما در خوشبینانه‌ترین حالت و با توجه به عملکردی که در این تیم داشته، به یک پنجم این عدد برای ادامه همکاری رضایت دهد. مساله‌ای که در خصوص دیگر بازیکنان نیز با افزایش دو برابری قرارداد قابل پیش بینی خواهد بود.

این اما پایان ماجرا نیست و بازیکنانی نیز که با این باشگاه قرارداد دارند نیز به تبع این موضوع خواهان همسان سازی قراردادها خواهند بود و در غیر اینصورت حاشیه‌ای خودساخته گریبان سرخ‌ها را خواهد گرفت و بالانس تیمی آنان بر هم خواهد خورد.مدیران پرسپولیس البته برای جذب بازیکنان نیز همانطور که بارها اعلام کرده‌اند برای رقابت با دیگر تیم‌های صنعتی که از بودجه مناسبی برخوردار هستند نیز با مشکل مواجه هستند.

باشگاه پرسپولیس بر این اساس به دنبال این است تا به راهکاری مسالمت آمیز با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده دست یابد و تیم مدیریتی جعفر سمیعی امیدوار است همانند روالی که در نقل و انتقالاتی زمستانی برای جذب مهدی ترابی، فرشاد فرجی و شهریار مغانلو دنبال کرد و آنها را با قیمتی معقول به خدمت گرفت، اینبار هم با تکیه بر برند پرسپولیس و جاه‌طلبی‌های تیم، به روشی مناسب برای تمدید قرارداد و جذب بازیکن جدید و البته همسان سازی قراردادها برای عدم حاشیه دست یابد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان