تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

آپشن دلاری ۱۵ میلیاردی چند تیم لیگ برتر ایران!

اگر پارسال فقط یکی از تیم‌های به ظاهر خصوصی با ۷ بازیکن قرارداد دلاری بست امسال چند باشگاه لیگ برتری پیشنهادات عجیب دلاری به بازیکنان داده‌اند!

قرارداد بازیکنان فوتبال

رویداد۲۴ باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان پیشنهاد مالی معمولی می‌دهند ولی در کنار آن آپشن ۱۵ میلیاردی هم قرار می‌دهند که کاملا به دلار است و هر بازیکنی را وسوسه می‌کند.

در جلسه مدیران باشگاه‌های دولتی با سازمان بازرسی هم این مساله عنوان شد که بعضی از باشگاه‌ها حواله فولاد می‌دهند و طبعا سازمان بازرسی باید این قبیل موارد را پیگیری کند اما حالا شنیده می‌شود که آپشن‌های دلاری کم کم جای یکسری از حواله ها را می‌گیرد به طوری که چند باشگاه متمول لیگ برتری حتی تا ۱۵ میلیارد تومان هم آپشن گذاشته اند که البته دلاری است.

طبعا بازیکنی که در باشگاه فعلی خود قرارداد ۴ میلیاردی دارد، وقتی با پیشنهاد ۵ میلیاردی تیم جدید در کنار آپشن ۱۵ میلیاردی مواجه می‌شود نمی‌تواند در تیمش بماند و جدا می‌شود اما سوال اینجاست که چرا باید از بودجه بیت المال این پول‌های اضافه به جیب بازیکنان تیم‌های دولتی برود و چرا مدیران این باشگاه‌ها بدون هیچ ترسی چنین آپشن‌هایی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرند؟

در شرایطی که مردم با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند و کشور شدیدا درگیر ویروس کروناست و حتی در بسیاری از بیمارستان‌ها سرم و آب مقطر پیدا نمی‌شود، یک فوتبالیست معمولی که هنر خاصی هم ندارد ۲۰ میلیارد تومان می‌گیرد و دقیقا مشخص نیست که در قبال این پول حتی ۲۰ بازی هم در طول یک فصل برای تیمش انجام می‌دهد یا نه؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان