تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

پیشنهاد ۳۰ میلیارد تومانی تیم صنعتی به یحیی گل‌ محمدی!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک باشگاه صنعتی و متمول به یحیی گل‌محمدی برای یک فصل مبلغی معادل ۳۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ اگر خیال کرده اید این باشگاه پولدار صنعتی فقط به بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات ۲۵، ۲۰ و ۱۵ میلیارد تومانی می‌دهد سخت در اشتباهید! پیش از این تیم مورد نظر صنعتی دنبال استخدام یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس بوده است.

مدیران این باشگاه صنعتی از سال گذشته و پس از موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال آن رقابت‌ها به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد دادند از تهران کوچ کرده و در شهرستان سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد. در آن مقطع یحیی گل‌محمدی به دلیل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و علاقه به شغل خودش محترمانه به این باشگاه صنعتی جواب رد دادند. با این وجود مدیران این باشگاه پولدار بی خیال یحیی گل‌محمدی نشده و باز هم از طُرُق مختلف سعی کردند رضایت این سرمربی شناخته شده و موفق را برای همکاری جلب کنند.


بیشتر بخوانید: چالشی عجیب برای نقل و انتقالات پرسپولیس


از آن روز تا همین دیروز و پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز مدیران تیم صنعتی سرمربی سرخپوشان تهرانی را رها نکرده و در پیغام و پسغام‌های خود مبلغ پیشنهادی خود برای یحیی گل‌محمدی را بالا و بالاتر بردند. در همین ارتباط شنیدیم آخرین پیشنهاد این باشگاه صنعتی به یحیی گل‌محمدی مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای یک فصل بوده که این رقم برای یک سرمربی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. این درحالی است که یحیی گل‌محمدی آذرماه سال گذشته قرارداد خودش با پرسپولیس را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد و حالا تا سال ۱۴۰۲ سرمربی این تیم پرطرفدار کشورمان است.

باشگاه صنعتی نیز به این موضوع واقف بوده و حتی پیشنهاد داده است خسارات ناشی از این قرارداد را بپردازد اما جواب یحیی گل‌محمدی تاکنون منفی بوده است. اگر گل‌محمدی تا پایان لیگ بیست و دوم سرمربی پرسپولیس بماند، بالاتر از علی دایی، باسابقه‌ترین مربی داخلی این تیم در لیگ حرفه ای ایران خواهد شد و همچنین فرصت شکستن رکورد برانکو ایوانکوویچ را هم خواهد داشت. اما هدف اصلی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس طلسم شکنی در آسیا و قهرمانی در این رقابت‌هاست. اتفاقی که می‌تواند او را موفق ترین مربی تاریخ پرسپولیس کرده و نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه و فوتبال ایران ثبت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان