تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

فدراسیون به دنبال جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال گفت: من با کریم باقری صحبت کردم و می خواهیم اگر امکانش باشد او را به صورت دائم در تیم ملی داشته باشیم.

جدایی کریم باقری از پرسپولیس؟

رویداد۲۴ شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: بازی‌ها نزدیک است و باید برنامه ریزی داشته باشیم. با دراگان اسکوچیچ هم صحبت کردیم. در بحث میزبانی کار را در سکوت و خارج از فضای رسانه پیش می‌بریم. شرایط میزبانی کامل مشخص نیست و همین هفته قرار است مشخص شود.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردیم. تنها بحث حق پخش مانده و در حال حل این مشکل هستیم.خیلی از مشکلات مرتفع شده و نگاهمان مثبت است تا میزبانی را بگیریم. اگر یک درصد این کار عملی نشود تدارک را برای بازی در خارج دیدیم. اعتبار به فوتبال در حال بازگشت است و تیم ملی هماهنگ است.

وی در مورد وضعیت همکاری کریم باقری افزود: با کریم باقری صحبت کردیم. او مسافرت بود. فدراسیون فوتبال در تلاش است او همیشه در تیم ملی باشد. ما می‌خواهیم او دائما در تیم باشد چرا که به تیم ملی از هر نظر کمک کرد. یک آنالیزور و یک بدنساز هم به تیم ملی اضافه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای اردو هم صورت گرفته است. اسکوچیچ در حال برنامه ریزی است و فدراسیون هم در حال تدارک یک بازی تدارکاتی است.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تیم ملی متعلق به همه است و نیازمند کمک هستیم. از همه مسئولان و دولت جدید می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنند. تلاش میکنیم تا برنامه ها را قوی پیش ببریم.

وی گفت: بحث لباس تیم ملی هم موضوع مهمی بود. برای تامین لباس توافقات نهایی را انجام دادیم تا مشکلی نداشته باشیم. نگاه فدراسیون تجاری است و طرف مقابل را لحاظ خواهیم کرد. 

عزیزی خادم اضافه کرد: در حوزه آموزش فوتبال قراردادی را با سازمان مدیریت صنعتی در حال بستن هستیم. در این بخش نیز در حال ایجاد سامانه هستیم. در حوزه استعدادیابی نیز کار بزرگی انجام دادیم و سامانه طراحی کردیم.


بیشتر بخوانید: قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر لغو می‌شود؟


وی در مورد احتمال از بین رفتن میزبانی ایران گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. نماینده فیفا هم آمد و الان روی بحث حق پخش دست گذاشتند و امیدوارم با مساعدت مسئولان صدا و سیما این مشکل حل شود.

وی در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی گفت:  شاید ۶ بازی اول را بدون بازی تدارکاتی برگزار کنیم چرا که زمان کافی را نداریم و با کادر فنی در این باره هماهنگ هستیم.

وی در خصوص تبانی در لیگ‌های پایین گفت: فدراسیون فوتبال فرای رنگ‌ها به فوتبال نگاه حرفه‌ای دارد. در فوتبال  ایران باید احترام بگذاریم. ارکان قضاییه فدراسیون مستقل هستند و خیلی از ارا را هم خود من مطلع نیستم. قطعا نگاه فدراسیون فوتبال حمایت از ارکان قضایی است.

عزیزی خادم اظهار داشت: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم برخوردهای شدیدی در این باره می کنند. فدراسیون فوتبال با ناهنجاری مقابله خواهد کرد. اینجا جای امنی برای برخی افراد نیست و نگاه ما برقراری عدالت است. باید یاد بگیریم حرمت‌ها حفظ شود و برخی بقای خود را در ایجاد تنش می‌بینند اما فدراسیون بقای خودش را در اجرای قوانین خود می‌بیند. در مقابله با این پدیده عقب نشینی نمی‌کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان