تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

دعوت از دی‌کاپریو برای شرکت در یک مباحثه‌ جنجالی

خیریه «برونو مانسر» یک روز پیش از افتتاح مستند محیط زیستی لئوناردو دی‌کاپریو، موضوع ارتباط این بازیگر با پرونده اختلاس از صندوق توسعه مالزی را به بحث عمومی می‌گذارد.
رویداد۲۴-خیریه «برونو مانسر» یک روز پیش از افتتاح مستند محیط زیستی لئوناردو دی‌کاپریو، موضوع ارتباط این بازیگر با پرونده اختلاس از صندوق توسعه مالزی را به بحث عمومی می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لئوناردو دی‌کاپریو همچنان درباره ارتباط خود با شرکت مالزیایی متهم به اختلاس سکوت اختیار کرده است. در همین حال خیریه «برونو مانسر» در کشور سوییس برنامه دارد تا یک روز پیش از افتتاح فیلم مستند دی‌کاپریو بحثی عمومی با عنوان «بازگردانی دارایی‌هایی عمومی مالزی» راه بیاندازد.

این خیریه که به صورت فعال برای حفاظت از جنگل‌های بارانی مالزی فعالیت می‌کند، پیش از این از دی‌کاپریو خواسته بود تا پول‌های کثیفی را که از فیلم «گرگ وال‌استریت» و کمک‌های نقدی به خیریه لئوناردو دی‌کاپریو به دست آورده، بازگرداند.

لوکاس استرامن مدیر اجرایی این خیریه در نامه‌ای سرگشاده شخصا از دی‌کاپریو دعوت کرده تا 14 اکتبر در این بحث شرکت کند. مراسم فرش قرمز مستند جدید دی‌کاپریو با عنوان «پیش از سیل» فردای آن روز در جشنواره فیلم لندن برگزار خواهد شد.

در این دعوتنامه آمده است: «بی‌شک برای رساندن پیام مهم فیلم درباره تغییرات آب‌وهوایی به لندن سفر می‌کنی. در این صورت ما مایلیم تا تو را به بحثی درباره تاثیرات فساد مالی بزرگ بر جامعه مالزی و محیط زیست با حضور نمایندگانی از جامعه مالزی، انگلیس و سوییس دعوت کنیم.»

استرامن پیش از این اختلاس بزرگ از صندوق توسعه مالزی را به از بین بردن جنگل‌ها در جنوب‌شرقی آسیا ربط داده بود، که از قضا یکی از بزرگترین نگرانی‌های دی‌کاپریو است.

شرکت «رد گرانیت» به عنوان یکی از متهمان اصلی پرونده اختلاس مالزیایی، در چند سال گذشته در چند مورد به عناوین مختلف به بنیاد لئوناردو دی‌کاپریو کمک مالی کرده است.

برونو مانسر در نامه خود به دی‌کاپریو اظهار امیدواری کرده که این بازیگر درباره ارتباط خود با افراد دخیل در پرونده پولشویی و اختلاس توضیح دهد.

بحث عمومی قرار است جمعه 14 اکتبر سال 10 صبح به وقت محلی در «مرکز دنیای آزاد» لندن برگزار شود.

منبع: هالیوودریپورتر / 5 اکتبر

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان