تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رییس دادگستری آذربایجان غربی: اجازه بی‌قانونی به بهانه امر به معروف نمی‌دهیم

شخص متخلف که مردی بازنشسته بوده هیچ ارتباطی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نداشته و اقدام وی خودسرانه و غیرقانونی بوده است.

رییس دادگستری آذربایجان غربی: اجازه بی‌قانونی به بهانه امر به معروف نمی‌دهیم

رویداد۲۴رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضایی استان اجازه بی قانونی و اقدامات خودسرانه به بهانه امر به معروف و نهی از منکر را نخواهد داد.

ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در پی بروز حادثه تصادف عمدی خیابان کاشانی ارومیه دستور بررسی سریع و دقیق پرونده صادر شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان حامی آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:، ولی شخص متخلف که مردی بازنشسته بوده هیچ ارتباطی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نداشته و اقدام وی خودسرانه و غیرقانونی بوده است.


بیشتر بخوانید: زنان زیر چرخ‌های تعصب/ ماجرای زیرگرفتن دو خانم جوان در ارومیه چه بود؟


عتباتی بیان کرد: در سریعترین زمان ممکن متهم بازداشت و رسیدگی به اتهام وی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: دادگستری استان برنامه‌های مختلف فرهنگی را در راستای آگاه سازی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بالاخص در ایام محرم که نماد امر به معروف و نهی از منکر در دنیای اسلام است دارد و اجازه بی قانونی و اقدامات خودسرانه را به افراد نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، ۲ روز پیش درگیری راننده یک خودرو سواری با یک فرد پیاده منجر شد که سواری فرد پیاده را زیر بگیرد و متواری شود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب ، قوه قضائیه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
حاجی نمیشه هر خرو خواست هم خرما رو امر به معروف و نهی از منکر وظیه شرعیه نمیشه شماها احکام الهی رو اگه به ضررتون باشه جور دیگری تفسیر کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان