تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

وعده مظلومی به هواداران استقلال: طبق لیست مجیدی بازیکن می‌گیریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درمورد فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد.

وعده مظلومی به هواداران استقلال: طبق لیست مجیدی بازیکن می‌گیریم

رویداد۲۴ پرویز مظلومی درباره جلسه‌ای که اعضای هیات مدیره در باشگاه داشتند، گفت: در این جلسه درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده صحبت کردیم. همچنین درباره بازیکنان مدنظر سرمربی تیم بحث شد. از صبح پیگیر این قضیه هستیم و هم هیات مدیره و مدیرعامل وقت گذاشتند. البته بازار بدی در نقل و انتقالات شده است. با هر کسی صحبت می‌کنی نجومی می‌خواهد. ما به دنبال این خواهیم بود که با بازیکنانی که آقای مجیدی درخواست داده صحبت کنیم. معمولا هم خودشان نمی‌آیند و مدیربرنامه‌شان را می‌فرستند.

وی ادامه داد: با بازیکنان تمدیدی هم صحبت‌هایی شده و انشاالله از فردا در باشگاه حضور می‌یابند تا صحبت کنند. مشکلی هم نیست و می‌دانیم که بازیکنان استقلال را دوست دارند. هواداران نگران نباشند و جوری نباشد که فشاری که در نقل و انتقالات هست، عجله نباید کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره لیست فرهاد مجیدی گفت: البته لیستی که به ما داده با برخی بازیکنان مدنظر که صحبت کردیم، با باشگاه‌شان قرارداد دارند و اجازه نمی‌دهند که پیش ما بیایند. دو بازیکن از سپاهان بوده که یکی از آن‌ها به پرتغال رفته است. بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد باید با باشگاهش صحبت کنیم و لیستی که آقای مجیدی داده، طبق مذاکراتی که کردیم راضی به رضایت دادن نیستند. ما البته این کار را دنبال خواهیم کرد و البته اولین هدف ما حفظ شاکله تیم خواهد بود.

مظلومی در واکنش به سوالی که آیا هیات مدیره تجربه لازم برای مذاکره با بازیکنان را خواهد داشت، افزود: ما کمیته نقل و انتقالات را امروز تشکیل دادیم. این کمیته تصمیم می‌گیرد و اسامی را نمی‌گوییم. یکی از آن‌ها خود من هستم.


بیشتر بخوانید: حمله باورنکردنی فکری به فرهاد مجیدی/ بدون وزرای پرسپولیسی هم که باختند!


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه آیا بودجه لازم از سوی اسپانسر برای حضور موفق در بازار نقل و انتقالاتی و جذب بازیکن فراهم خواهد شد، اظهار کرد: امروز یک جلسه با کارگزار و اسپانسر باشگاه خواهیم داشت. باید تکلیف مان را با آن‌ها مشخص کنیم و انشاالله مثل گذشته بتوانند از ما حمایت کنند. به هر حال با بودجه‌ای که در نظر گرفتیم و این بازار نقل و انتقالاتی و ارقام نجومی، یک چاه عمیق است که حالا حالا پر نخواهد شد.

وی درباره جدایی محمد نادری گفت: من الان تلفنی با ایشان صحبت کردم و خودش هم بابت این مساله ناراحت بود. بازیکنی از نظر اخلاقی و کیفی خوب بود. بازیکن است و باید برای زندگی و آینده اش تصمیم بگیرد و واقعا برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنانی که می‌روند باید برای آن‌ها جایگزین پیدا کنیم.

مظلومی درباره دریافتی ۶۰ درصدی رشید مظاهری و احتمال جدایی این دروازه‌بان خاطرنشان کرد: بالاتر گرفته است! من درباره نفرات صحبت نمی‌کنم. هیچکس زیر ۵۰ درصد نگرفته و از ۵۳ درصد گرفته اند تا ۸۰ درصد و هیچکس نمی‌تواند با استقلال فسخ کند.

وی درباره جدایی و پایان کار شیخ دیاباته نیز گفت: این تصمیم آقای مجیدی است و بازیکنانی که مدنظر ایشان است و در لیستش قرار دارد ما پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیات استقلال در واکنش به اینکه برخی بازیکنان مدعی شده‌اند با مددی به عنوان مدیرعامل طرف مذاکره نخواهند شد، اضافه کرد: نه اینطور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف باشد. با هیات مدیره طرف باشد. بازیکنانی که در باشگاه فعال است باید احترام بگذارد و این احترام باید متقابل باشد. این که تعیین تکلیف کنیم با این و آن صحبت نمی‌کنیم نباید باشد. مگر قرارداد قبلی با مدیرعامل نبوده است؟

مظلومی درباره عدم حضور دلفانی به عنوان یکی دیگر از اعضای هیات مدیره و غیبت او در جلسات نیز بیان کرد: با ایشان تصویری صحبت کردیم. انشاالله وزیر جدید هم به مجلس معرفی شدند. آقای سجادی یکی از نابغه‌های ورزش است و انشاالله در مجلس هم رای بیاورد و تکلیف هیات مدیره کلا مشخص شود.

وی درباره کدورت مجیدی و هیات مدیره تصریح کرد: باید تعامل باشد. باید بین سرمربی و هیات مدیره تعامل نباشد یک جای کار می‌لنگد و نباید به این شکل باشد.

مظلومی درباره اظهارات سعید آذری که در فینال استقلال را تیمی تنها دانسته گفت: تیم تنها نبوده. منظور آقای آذری چه بوده؟ ما باید ارتباط بین مدیران و کادرفنی را بالا ببریم. شما ببینید وقتی باشگاه بودجه را تامین می‌کند و حقوق بازیکن را پرداخت می‌کند، باید زیر نظر باشگاه کار کند.

وی درباره پرداخت پاداش از سوی مجیدی به بازیکنان تاکید کرد: حالا شاید ایشان پولدار است و این کار را کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره خواسته هواداران از وی برای کمک به حل مشکلات تیم گفت: ما هم الان وقت می‌گذاریم بدون یک قرون دریافتی! ما با عشق و علاقه آمدیم و اگر احساس کنم نتوانیم خوب تیم جمع کنیم و تیمی قدرتمند را شکل دهیم یک دقیقه هم نخواهم ماند.

وی درباره بازی با الهلال و شرایط این تیم نیز افزود: ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد. آقای مجیدی الان به تیم استراحت داده تا بعد از مراسم عاشورا. خودشان هم نیستند. بهرحال تعطیلات است و خودشان هم خسته بودند. نمی‌دانم ایران است یا کجا. بعد از عاشورا تیم باید کامل تمرین کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان