تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرد تهرانی ۳ سال بعد فهمید پدر بچه اش نیست!

زن و مرد جوان به اتهام زنای محصنه منجر به تولد بچه نامشروع در دادگاه محاکمه شدند.

خیانت جنسی

رویداد۲۴  بچه نامشروع حاصل ارتباط زن و مرد جوان تهرانی است. در حالی که شوهر زن جوان به اتهام تولد بچه نامشروع از او شکایت کرد، یک مرد جوان به اتهام ارتباط نامشروع با همسر این مرد و تولد بچه نامشروع بازداشت شد. زن و مرد جوان ارتباط منجر به تولد بچه نامشروع را انکار کردند. رسیدگی به پرونده اتهامی زنای محصنه منجر به تولد بچه نامشروع در دادگاه کیفری یک استان تهران ادامه دارد.

بچه‌های نامشروع انسان‌های بی گناهی هستند که به خاطر خطای دو انسان دیگر پا به این جهان می‌گذارند و در حالی که نقشی در این خطا نداشتند، اما تا پایان عمر باید بدترین برچسب یک انسان را روی دوش خود تحمل کنند.
بیشتر بخوانید: سحرناز مرا متهم به خیانت کرد / با زنان دیگر بودن برایم عادی شد
مدتی قبل مردی حدودا ۵۰ ساله از همسر جوان خود که با او اختلاف سنی زیادی دارد، به اتهام زنای محصنه منجر به تولد بچه‌ای نامشروع شکایت کرد. این در حالی بود که حدود سه سال از تولد این کودک می‌گذرد.

بعد از ثبت شکایت شوهر زن جوان، رسیدگی به این شکایت در جریان قضایی قرار گرفت و متهم به همراه مردی که مدارک موجود رابطه آن‌ها را محرز می‌کرد در دادگاه حاضر شدند.

در ابتدای جلسه رسیدگی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران، وکیل شاکی پرونده در طرح شکایت موکل خود گفت: «مدتی قبل موکل من پی به ارتباط همسرش با یک مرد غریبه برد. پیامک‌های موجود در پرونده ارتباط این دو فرد را به اثبات می‌رساند که در جایی از صحبت هایشان همسر موکل بنده اشاره کرده که موکل من پدر فرزندش نیست و مرد غریبه حاضر در دادگاه پدر بچه است.»

در حالی که پسر بچه حدودا ۳ ساله زن جوان همراه او بود و فارغ از آنچه در دادگاه می‌گذشت روی صندلی‌ها به بازی مشغول بود؛ قاضی خطاب به زن جوان گفت: «در مرحله تحقیقات مقدماتی بنا بر شکایت همسر شما، آزمایش دی ان‌ای از فرزند شما گرفته شد که این آزمایش نشان می‌دهد پدر فرزندتان، شوهر شما نیست و مرد جوان حاضر در دادگاه که با شما ارتباط نامشروع داشته؛ پدر این بچه است. با این وجود در برابر اتهام زنای محصنه چه دفاعی از خود دارید؟»

زن جوان در دفاع از خود گفت: «من اتهامم را قبول ندارم، چون هیچ ارتباطی با این آقا نداشتم. نتیجه آزمایش را هم قبول ندارم و خودم می‌دانم که پدر فرزندم، شوهرم بوده است. اما شوهرم با هر ترفندی می‌خواهد من را متهم کند.»

سپس مرد جوان در دفاع از خود گفت: «اتهام زنا را قبول ندارم. من مدت خیلی کوتاهی با این خانم ارتباط داشتم، اما ارتباط ما در حد چند تماس و چند پیامک بود که بعد هم تمام شد.»

متهمان پرونده با قید وثیقه آزاد بودند، اما قاضی قرار وثیقه آن‌ها را تشدید کرد و به این ترتیب زن جوان بار دیگر راهی زندان شد و تا به حال کسی برای تودیع وثیقه و آزادی او اقدامی نکرده است.

رسیدگی به پرونده در جریان قضایی قرار دارد و رای قضات بعد از مشورت صادر خواهد شد.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حوادث ، خیانت جنسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
1
0
این بچه ها مظلوم هستند و تاوان اشتباه مادر و فردی رذل و البته خطای پدر متولد میشوند اختلاف سنی زیاد مرد با زن موجب گمراه شدن زن هم میشود
نظرات شما
پیشخوان