تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

بازیکنی که به خاطر جدایی مسی می‌خواهد خودش را بکُشد!

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پی اس جی در مصاحبه با TyC Sports در مورد سرجیو آگوئرو و لیونل مسی هم تیمی های خود در تیم ملی آرژانتین صحبت کرد.

لیونل مسی

رویداد۲۴  ال فیدئو در مورد پیوستن آگوئرو به بارسلونا و مصدومیت دو ماه وی صحبت کرد و در این باره که این مهاجم به خاطر مسی ، بارسلونا را انتخاب کرده و حالا لئو از نیوکمپ رفته و راهی پی اس جی شده، گفت:" آگوئرو می خواهد خودش را بکُشد!"

در حقیقت آگوئرو گزینه های مختلفی در تابستان داشت اما به این خاطر بارسلونا را انتخاب کرد تا در کنار دوست صمیمی خود مسی بازی کند اما حالا با رفتن لئو، این بازیکن هم تنها شده است.  از سویی دی ماریا در مورد مصدومیت آگوئرو هم صحبت کرد:" بدترین اتفاق برای یک بازیکن این است که دوباره مصدوم شود. او سخت تلاش کرده بود تا ریکاوری کند اما دوباره دچار مصدومیت شده است. امیدواریم که دوباره بتواند بازی کند."

آگوئرو به علت مصدومیت تا اوایل آبان نمی تواند در بارسلونا بازی کند و کومان نمی تواند روی یکی از چهره های تازه تیمش حساب کند. دی ماریا حالا بخشی از ترکیب کهکشانی پی اس جی است که در ترکیب تیم فرانسوی پشت سر مثلث دست نیافتنی یعنی امباپه، نیمار و مسی بازی خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بارسلونا ، لیونل مسی
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان