تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

کاهش ۵۶ درصدی پرواز‌های مشهد

از ابتدای آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در مشهد، پرواز‌های فرودگاه هاشمی‌نژاد روزبه‌روز روندی کاهشی داشته که بیش از ۵۰ درصد از تعداد پرواز‌ها در این ایام کاسته شده است.

کاهش ۵۶ درصدی پرواز‌های مشهد

رویداد۲۴ مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد از کاهش ۵۶ درصد پرواز‌ها به مشهد نسبت به وضعیت مشابه در ماه گذشته خبر داد.

حسن جعفری در گفتگو با ایسنا با اشاره به میزان کاهش پرواز‌های داخلی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: پس از ابطال ۲۱ پرواز، روز گذشته ۳۶ پرواز ورودی و ۳۷ پرواز خروجی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد انجام شد که نسبت به وضعیت مشابه در ماه گذشته ۵۶ درصد کاهش پرواز و مسافر را نشان می‌دهد.

وی در خصوص میزان کاهش پرواز‌ها نسبت به ۱۰ روز گذشته عنوان کرد: از ابتدای آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در مشهد، پرواز‌های فرودگاه هاشمی‌نژاد روزبه‌روز روندی کاهشی داشته که بیش از ۵۰ درصد از تعداد پرواز‌ها در این ایام کاسته شده است.


بیشتر بخوانید: صف‌های شلوغ اکسیژن در مشهد


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص پرواز‌های خارجی بیان کرد: ابلاغیه‌ای برای ممنوعیت پرواز‌های خارجی به مشهد نداشته‌ایم، اما تعداد پرواز‌های خارجی به شدت کاهش یافته و اغلب مسافرانی که از طریق پرواز‌های خارجی وارد مشهد می‌شوند، هموطنانی هستند که قصد بازگشت به ایران را دارند.

جعفری یادآور شد: همچنین ۷ پرواز ورودی خارجی و ۷ پرواز خروجی خارجی در روز گذشته انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در ماه گذشته ۴۰ درصد کاهش پرواز خارجی و ۷۰ درصد کاهش مسافر خارجی را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مشهد ، هواپیمایی
نظرات شما
پیشخوان