تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر مهم وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اگر وزیری داشتیم که در یک دوره‌ای نمی‌توانست از رئیس جمهور برای گفت‌وگو وقت بگیرد، خوشبختانه بنده هنوز رأی اعتماد از مجلس نگرفته، تاکنون چندین جلسه با رئیس جمهور گفت‌وگو داشتم.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره یکی از اصلی‌ترین سؤالات معلمان مبنی بر اینکه «جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم کجاست؟»، اظهار کرد: جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، جایگاهی ویژه است؛ اگر وزیری داشتیم که در یک دوره‌ای نمی‌توانست از رئیس جمهور برای گفت‌وگو وقت بگیرد، خوشبختانه بنده هنوز رأی اعتماد از مجلس نگرفته، تاکنون چندین جلسه با رئیس جمهور گفت‌وگو داشتم و درباره جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم صحبت کردیم.

وی افزود: می‌خواهم عرض کنم که نگاه رئیس‌جمهور دولت سیزدهم به آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه‌گذاری و سرمایه ملی است بنابراین تمام تلاش دولت این خواهد بود که خدمتی شایسته و در خور شأن برای همه معلمان داشته باشد.


    بیشتر بخوانید: مشمولان رتبه بندی معلمان مشخص شدند


    وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: خدمت رئیس‌جمهور عرض کردم که آموزش و پرورش وزارتی است که لازم هست دولت در بخش‌های مختلف پای کار وزارت آموزش و پرورش بیاید و ایشان هم این موضوع را تأیید کرد؛ بنابراین قرار شد خودش شخصاً در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش شرکت کند.

    وی اضافه کرد: از رئیس‌جمهور سؤال کردم «برای آنکه بتوانیم طرح رتبه‌بندی را اجرا کنیم شما پای کار خواهید بود؟»، وی این قول را داد که تمام توان دولت را پای کار بیاورد و با همکاری مجلس این طرح را زودتر به تصویب نهایی برسانیم و اجرا کنیم.

    باغگلی افزود: باور دارم که معلم قلب تپنده جریان تعلیم و تربیت است و باید بتوانیم گرفتاری‌های ذهنی معلمان را کم کنیم و منزلت اجتماعی آنها را بالاتر ببریم. حتما می‌توانیم انتظار آموزش و پرورش با کیفیت‌تری را داشته باشیم.

    منبع: فارس
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۱
    حسن کلید ساز
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0
    0
    فقط وعده دروغ به معلما بدید اونا چی کردن که شما چیکار می خواید بکنید ۸سال فقط دورغ
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان