تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

رسوایی بزرگ برای بازیکن لیگ برتری!

شکایت همسایه ها کار دست بازیکن لیگ برتری تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان داد!

رسوایی بزرگ برای بازیکن لیگ برتری!

رویداد۲۴ با گذشت دو روز از انتشار خبر بازداشت یکی از چهره‌های جنجالی لیگ برتر به دلیل شرب خمر و رانندگی در حال مستی، حالا خبر دستگیری یک بازیکن لیگ برتری تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان به دلیل شرب خمر و البته شکایت همسایه ها به خاطر برگزاری مهمانی در روزهای عزاداری به گوش می‌رسد.

گفته می شود این بازیکن که تیمش در پایان لیگ برتر بیستم به دسته پایین تر سقوط کرد، همزمان با روزهای عزاداری در خانه‌اش اقدام به برگزاری یک مهمانی می کند و به دلیل سر و صدای زیاد، همسایه ها ابتدا به او تذکر می‌دهند و بعد از اینکه به تذکر همسایه ها توجهی نمی‌کند، آنها مأموران را در جریان می گذارند.


بیشتر بخوانید: بازداشت بازیکن لیگ برتری توسط پلیس در شرایط غیرعادی!


مأموران با ورود به خانه این فوتبالیست، متوجه می شوند او مشروبات الکلی مصرف کرده و این فوتبالیست و مهمانانش که ۵ نفر بودند را به منکرات منتقل می کنند. یکی از کسانی که در این میهمانی حضور داشته، بازیکن فوتبال است که گویا او هم همراه صاحبخانه فعلاً در بازداشت به سر می‌برد.

    البته قرار بود جلسه رسیدگی به تخلف این فوتبالیست و مهمانانش که به جرم شرب خمر و برگزاری مهمانی همزمان با روزهای عزاداری با شکایت همسایه ها بازداشت شدند، امروز برگزار شود. گفته می شود این فوتبالیست طی روزهای گذشته در بازداشت موقت بوده و حالا منتظر صدور حکم قاضی دادگاه است.

    منبع: طرفداری
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان