تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان آموزش و پرورش از توافقاتی با شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی برای همکاری به عنوان سرویس مدارس خبر داد.

تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدرسه می‌شوند

رویداد۲۴ نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان آموزش و پرورش درباره وضعیت فعالیت سرویس‌های مدارس در صورت بازگشایی مدارس بیان کرد: در شرایط کنونی، کار به صورت مشروط دنبال می‌شود تا در صورت بازگشایی مدارس، فعالیت سرویس‌های مدارس انجام شود.

او ادامه داد: البته در مناطق روستایی اعتباری را سازمان برنامه و بودجه برای تامین امکانات در نظر می‌گیرد، اما در سایر مناطق، هزینه سرویس از طریق کارگروه ماده ۱۸ و تصمیم گیری در شورای شهر هر شهر تعیین تکلیف می‌شود.

به گفته مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان وزارت آموزش و پرورش در همه استان‌ها برنامه ریزی اولیه را انجام دادند، شرکت‌ها فراخوان دادند و رانندگان مشخص است.

احتمال افزایش ۲۵ درصدی قیمت سرویس مدارس
عباسپور با اشاره به میزان افزایش قیمت‌ها اظهار کرد: هنوز میزان افزایش قیمت مشخص نیست و سال گذشته هم برخلاف سال‌های قبل‌تر که معمولا افزایش ۱۰ درصدی داشتیم به سبب وجود کرونا، با افزایش ۲۵ درصدی همراه بود همچنین امسال هم با توجه به شرایط اقتصادی و تورم افزایشی مانند سال گذشته را پیش بینی می‌کنیم.


بیشتربخوانید: آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان فعلا منتفی شد


او با تاکید بر اینکه شورای شهر در هر شهر میزان نهایی افزایش قیمت را مشخص می‌کند، گفت: امسال به دنبال این هستیم که با شرکت‌های اینترنتی فعالیت خود را شروع کنیم و این موضوع برای خانواده‌ها بهتر است چراکه واسطه کم می‌شود.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاو مربیان وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: بنا بر این بود توافقی در سطح کشور داشته باشیم و طبق شرایطی که برای رانندگان سرویس در نظر گرفتیم کار را دنبال می‌کنیم، البته سال گذشته این موضوع را مطرح کردیم و امسال این امکان برای همه استان‌ها فراهم شده است تا شرایط لازم را تعیین کنند.

عباسپور درباره شرایط واکسیناسبون رانندگان سرویس مدارس هم بیان کرد: رانندگان را شرکت‌های ارائه دهنده سرویس برای واکسیناسیون باید معرفی کنند و تعهدات با شرکت هاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان