تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

سیل سهمگین در آمریکا

سیل وحشتناک ایات تنسی در آمریکا جان ۲۲ نفر را گرفت و از سرنوشت ده‌ها نفر هیچ خبری در دست نیست. گفته می‌شود که این حادثه در اثر تغییرات آب و هوایی جهانی اتفاق افتاده است.

سیل سهمگین در آمریکا

رویداد۲۴ به گزارش الجزیره سیل مرگبار در ایالت تنسی آمریکا دست کم ۲۲ نفر را کشت. در این حادثه ده‌ها نفر مفقود و هزاران منزل مسکونی ویران شدند. امدادگران همچنان در جستجوی مفقودشدگان هستند.

این سیل بی‌سابقه در مناطق روستایی جاده‌ها خراب کرده، دکل‌های تلفن همراه را از جا کنده و خطوط تلفن را با مشکل مواجه کرده است. خانواده‌های قربانیان نگرانند که آیا عزیزان‌شان از این سیل مرگبار جان سالم به در می‌برند یا خیر.

کریس دیویس، کلانتر شهرستان همفریس، کشته شدن ۲۲ شهروند ایالت تنسی را در این فاجعه تایید کرد و گفت: بسیاری از مفقودین در محله‌هایی زندگی می‌کنند که آب سریعتر از آن بالا می‌رود. اسامی مفقودین بر روی تابلویی در مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان و در صفحه فیس بوک بخش شهری ذکر شده است.

به گفته خانواده‌های بازماندگان در بین کشته شدگان دو نوزاد دوقلو بودند که از آغوش پدر بیرون کشیده شدند. این طوفان آخر هفته ساعت‌ها در منطقه تنسی جریان داشته است. از نظر کارشناسان هواشناسی این اتفاق سناریویی است که ناشی از تغییرات آب و هوایی جهانی است. در تصاویر روز عکس‌هایی از سیل مرگبار ایالت تنسی آمریکا را ببینید.

منبع: aljazeera

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان