تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰

اینستاگرام یک قابلیت جدید را اضافه می‌کند

اینستاگرام از تاریخ ۸ شهریور قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ را با استیکر‌ قابل لینک‌گذاری جایگزین خواهد کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام
رویداد۲۴ یکی از امکانات پرکاربرد اینستاگرام که تولیدکنندگان محتوا و شرکت‌های تجاری به‌طور گسترده از آن استفاده می‌کنند، قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ بود که کاربران را به وب‌سایت‌های مختلف هدایت می‌کرد. اما این قابلیت به‌زودی و در تاریخ ۸ شهریور با استیکر جایگزین خواهد شد.

به گزارش Techcrunch، کاربرانی که قبلاً از قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ استفاده می‌کردند به‌زودی می‌تواند از استیکر‌های قابل لینک‌گذاری استفاده کنند.

این ویژگی برای اولین بار توسط جین مانچون وانگ که در مورد اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید آن‌ها تحقیق می‌کند مشاهده شد. اینستاگرام می‌‎گوید از خرداد در حال آزمایش این ویژگی جدید است و فقط تعداد کاربران محدودی به آن دسترسی دارند؛ اما با تأیید رسمی این قابلیت، تمامی کاربران واجد شرایط در پایان همین ماه می‌توانند استیکر‌های قابل لینک‌گذاری را به استوری‌های خود اضافه کنند.

جایگزین کردن قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ با استیکر‌ قابل لینک‌گذاری چند مزیت به همراه دارد و تولیدکنندگان محتوا خواهند توانست از استیکر‌ها در سایز و شکل‌های مختلف برای لینک‌گذاری استفاده کنند. همچنین کاربران خواهند توانست نظرات خود را در این نوع استوری‌ ارسال کنند؛ موضوعی که قبلا با قابلیت بالا کشیدن لینک‌ها در استوری‌ امکانپذیر نبود. بر اساس گزارش‌های موجود، اینستاگرام در حال بررسی اضافه کردن قابلیت استیکر‌ قابل لینک‌گذاری به حساب‌های بیشتری در آینده است.

نظرات شما
پیشخوان