تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
الیاس نادران:

اوجی درمورد لیست اموالش گفت سه آپارتمان دارم؛ استعلام کردم ۹ مورد اموال ایشان را اعلام کردند!

نادران گفت: به اوجی گفتم چه چیزهایی دارید؟ گفت شما چه می‌دانید؟ گفتم من می‌پرسم شما چرا می‌گویید؟ او گفت سه دستگاه آپارتمان، یکی در هروی، دیگری برای همسرم است که از پدرش به او به ارث رسیده، و یک دستگاه هم برای پسرم است.

اوجی درمورد لیست اموالش گفت سه آپارتمان دارم؛ استعلام کردم ۹ مورد اموال ایشان را اعلام کردند!

رویداد۲۴ من از مراجع ذیصلاح استعلام کردم و دستخط گرفتم، ۹ مورد اموال ایشان را اعلام کردند که دو برگه کاغذ موجود است. کسی که به این صراحت خلاف واقع سخن می‌گوید در جا‌های دیگر هم همینطور است.

الیاس نادران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در مخالفت با تصدی جواد اوجی بر وزارت نفت گفت: آنچه در سال‌های اخیر برای ما بیش از همه اهمیت پیدا کرده، این است که مردم به جریان انقلابی پاکدستی از مجلس، دولت، شورا‌ها اعتماد کرده‌اند و انتظار دارند جریان اداره کشور بر این مدار حرکت کند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس افزود: اگر دوستان ملاحظه کرده باشند من در مخالفت و موافقت‌ها بیش از آنکه به کارآمدی افراد نگاه کنم که طبیعتاً این‌ها در کمیته‌های تخصصی خود دولت بررسی شده است، به سلامت و پاکدستی افراد حساسیت نشان دادم. در مجالس گذشته بحث جدی که میان ما و دوستان مطرح بود، این بود که در موضوع حیف و میل‌ها، حیف بدتر است یا میل. من خدمت عزیزان عرض می‌کردم که تا میل نباشد حیفی اتفاق نخواهد افتاد.


بیشتر بخوانید: تمام دارایی خود را به رییس جمهور اعلام کردم/ اقدامات مهمی برای فروش نفت پیاده می‌کنم


وی بیان کرد: امروز نفوذ از پنجره فساد به کشور وارد شده است، اگر فخری‌زاده‌های ما را می‌زنند به دلیل فساد در نقطه‌هایی است که باید روی آن نقاط رصد کرد. من در دوجلسه‌ای که با آقای خطیب داشتم، عرض کردم آنچه دوستان ما در مورد ۸۸، قم و ... آن می‌گویند به کنار، شما با آنچه در فساد در وزارت شکل گرفته چه خواهید کرد؟

نادران گفت: هیچ تعارفی با هم نکنیم ما مدیران پاکدست می‌خواهیم، نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی باید سالم‌ترین افراد باشند. به دیگر وزیرانی هم که با آن‌ها جلسه داشتم همین را می‌گفتم.

وی بیان کرد: من با آقای اوجی جلسه گذاشتم و به ایشان عرض کردم قصد من راستی‌آزمایی است نه اقرار به موضوعی. چند نکته را به ایشان گفتم برای اینکه بدانند که من چه چیز‌هایی می‌دانم، اما متاسفانه ایشان متوجه نشدند. به ایشان گفتم لیست اموال شما در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است آیا دیده‌اید؟ گفت نه کدام‌ها را می‌گویید؟ به او گفتم این ۲۹۰ نفر دیده‌اند شما که در معرض این شبکه‌ها قرار داشتی، ندیده‌ای؟

نادران ادامه داد: به ایشان گفتم چه چیزهایی دارید؟ گفت شما چه می‌دانید؟ گفتم من می‌پرسم شما چرا می‌گویید؟ او گفت سه دستگاه آپارتمان، یکی در هروی، دیگری برای همسرم است که از پدرش به او به ارث رسیده، و یک دستگاه هم برای پسرم است. من از مراجع ذیصلاح استعلام کردم و دستخط گرفتم، ۹ مورد اموال ایشان را اعلام کردند که دو برگه کاغذ موجود است. کسی که به این صراحت خلاف واقع سخن می‌گوید در جا‌های دیگر هم همینطور است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: من درباره قضیه‌ای از ایشان سوال کردم، ان‌شاءالله اگر فرصت شد بیان می‌کنم، چون رییس فرمودند بعدا در مورد آن صحبت کنیم. ایشان در پاسخ به قضیه‌ای که از وی سوال کردم گفت که رستم قاسمی و شخص دیگری کاری انجام داده‌اند و آن فرد شاکی برای اینکه علیه آن‌ها کاری انجام دهد، علیه من سخنانی را گفته است. من به ایشان گفتم، آن بنده خدا اگر قرار بود داستان‌پردازی کند علیه رستم قاسمی این کار را انجام می‌داد، چرا علیه شما این کار را انجام بدهد مگر با شما چه پدرکشتگی داشته است؟

وی گفت: دوستان ما استناد می‌کنند که گزارش‌های اطلاعات و نهاد‌های امنیتی اینطور و آنطور است. من خدمت دوستان و آقای مخبر عرض کردم و گفتم پرونده دیمیتریز کامبیز را چه زمانی رو کردند؟ چه زمانی موضوع دکل‌های گمشده، کشتی‌هایی که مال این مملکت بود را (خوردند؟) رو شد درست روزی که از فرودگاه حضرت امام (ره) رفت؟ آیا آن روز نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی نبودند؟

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
شاید پول سه تارو داده بقیه هدیه گرفته
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان