تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

خلا بزرگ در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته جای خالی دو بازیکن گلزن خود برای فصل آینده را پر کند.

خلا بزرگ در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل نقل و انتقالات تابستانی دو مهره گلزن خود را از دست داد اما هنوز نتوانسته جانشین مناسبی برای آنها پیدا کند.

احمد نورالهی هر چند یک هافبک میانی بود اما بهترین گلزن سرخ ها در لیگ بیستم بود. او پس از پایان فصل راهی امارات شد تا برای تیم شباب الاهلی بازی کند.

شهریار مغانلو مهاجم سرخپوشان نیز که سهم مهمی در موفقیت پرسپولیس داشت پس از آنکه نتوانست رضایت مالی باشگاه پرتغالی را کسب کند سرنوشت خود را به دست سپاهان سپرد تا زردهای اصفهانی با ترفندهایی که داشتند زمینه حضورش در این تیم را فراهم کنند.

با جدایی این دو بازیکن گلزن هواداران پرسپولیس انتظار دارند که گل محمدی دو بازیکن خوب را جایگزین آنها کند اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. قرار بود امین قاسمی نژاد به پرسپولیس بیاید اما او هم مسیرش را تغییر داد و در آخرین لحظات راهی تیم استقلال شد.

باید منتظر بود و دید که آیا گل محمدی می تواند با توجه به وضعیت کساد بازار مهاجمان خوب و گلزن در فوتبال ایران بازیکنی را به جمع شاگردانش اضافه کند یا به سمت بازیکنان گلزن خارجی خواهد رفت.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان