تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

اسکوچیچ و هاشمیان؛ آیا روی نیمکت تیم ملی می نشینند؟

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و وحید هاشمیان مربی تیم ملی درست در آستانه بازی با سوریه به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به همین بهانه در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی غایب بودند. 

دراگان اسکوچیچ

رویداد۲۴ محمود رضا رضایی – مدیر رسانه ای تیم ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت آنها چگونه است و آیا در بازی با سوریه روی نیمکت تیم ملی خواهند نشست؟ گفت: « حال آنها خوب است، اما در اردو پروتکل‌های بهداشتی را به شدت رعایت می‌کنیم، صرفا ملاک ما خوب بودن حال یک نفر نیست. هر 48 ساعت یک بار تست کرونا می‌دهیم، ممکن است یک نفر علامتی هم نداشته باشند اما وقتی تستش مثبت باشد، باید قرنطینه شود.

اسکوچیچ هم تمام تمرینات را زیرنظر دارد و تصاویر و فیلم‌ها برای وی ارسال می‌شود. بلافاصله در جریان تمام اتفاقات اردو و تمرینات قرار می‌گیرد و هر شب فیلم کامل تمرینات را دریافت کرده و صبح برنامه کاری را در اختیار دستیارش ماریو تات قرار می‌دهد تا مجدد تمریناتمان را بر اساس روز قبل ادامه بدهیم. این موضوع دست ما نیست و فقط امیدواریم تا آن زمان تست وی منفی شده و کنار تیم باشند.»

گفتنی است بازی بعدی تیم ملی 16 شهریور در دوحه مقابل عراق خواهد بود و اسکوچیچ در شرایطی می تواند وارد دوحه شود که نتیجه تست او منفی باشد. در غیر اینصورت در صورت ورود به شهر دوحه چهارده روز قرنطینه خواهد شد. اسکوچیچ و وحید هاشمیان در حالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که چندی پیش همه اعضای تیم ملی در برابر این ویروس واکسینه شده بودند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان