تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

درخواست‌های عجیب مربی ایتالیایی از مدیران استقلال

برخی مسائل بر سر فسخ قرارداد و تاریخ‌های پرداختی به مربی ایتالیایی مورد نظر فرهاد مجیدی، تا به‌ امروز طرفین را معطل کرده و درنهایت نیز با اصلاح آنها توسط هر دو طرف، پین قرارداد خود را نهایی کرده و مربی استقلال خواهد شد.

 مربی ایتالیایی استقلال

رویداد۲۴ داستان طولانی و کش‌وقوس‌دار حضور گابریل پین در استقلال به پایان رسید و سرانجام این مربی با مدیران باشگاه به توافق رسید. قرارداد این مربی باتجربه و رزومه‌دار به‌زودی نهایی شده و او می‌تواند راهی تهران شود تا کارش را در استقلال به‌صورت رسمی آغاز کند.

البته در این خصوص شنیده می‌شود پین بعد از توافق با استقلال با آغاز تمرینات این تیم در دبی مستقیما راهی امارات شده و در این کشور به اردوی استقلال اضافه خواهد شد.

فرهاد مجیدی که از چندی‌پیش به‌دنبال تقویت کادرفنی تیمش بود، جست‌وجوها را برای یافتن یک مربی بادانش آغاز کرد تا اینکه با گابریل پین آشنا شد. سرمربی آبی‌پوشان مذاکرات اولیه را با این مربی آغاز و او نیز موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرد.

درحالی که گفته می‌شد پین در اردیبهشت‌ماه و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کادرفنی آبی‌پوشان اضافه می‌شود، اما مشکلات مدیریت استقلال با برخی از بندهای قرارداد این مربی و از همه مهم‌تر، قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران، باعث شد پروسه جذب این مربی طولانی شده و تا امروز به درازا کشیده شود.


بیشتر بخوانید: نامه به مربی استقلال؛ به ایران نیا!


سرانجام تلاش‌های فرهاد مجیدی برای حضور پین در ایران به نتیجه رسید و طرفین بر سر امضای قرارداد به توافق رسیدند. این مربی قرار است پس از نهایی‌شدن متن قراردادش به‌صورت رسمی به کادرفنی استقلال اضافه شود.

گابریل پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به‌عنوان دستیار پراندلی در تیم‌ملی ایتالیا عنوان نایب‌قهرمانی یورو ۲۰۱۲ و سومی جام کنفدراسیون‌ها در سال ۲۰۱۳ را به‌دست آورده و در جام‌جهانی ۲۰۱۴ نیز روی نیمکت لاجوردی‌پوشان حضور داشت. فرهاد مجیدی نخستین‌بار برای آغاز مذاکرات جهت حضور این مربی روی نیمکت تیمش، با فابیو کاناوارو مشورت کرده بود.

برخی مسائل بر سر فسخ قرارداد و تاریخ‌های پرداختی به این مربی ایتالیایی تا به‌امروز طرفین را معطل کرده و درنهایت نیز با اصلاح آنها توسط هر دو طرف، پین قرارداد خود را نهایی کرده و مربی استقلال خواهد شد.

نکته قابل‌توجه اینکه به تعداد دفعات زیادی نسخه‌های پیشنهادی قرارداد استقلال برای پین ایمیل شده و او بعد از هربار ادیت‌کردن آن را ارجاع داده اما دوباره ایرادات دیگری ازسوی باشگاه مطرح شده که در این بین شنیده می‌شود یکی از آنها فواصل مدت زمان پرداختی دستمزد این مربی بوده که در مرتبه اول آن را ۱۰روز یک‌بار اعلام کرده اما بعدا این موضوع نیز توسط باشگاه استقلال اصلاح شده و مورد موافقت مربی ایتالیایی قرار گرفته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان