تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تصویر تلخ از دفن اموات کرونایی در شمال

طبق اعلام علوم پزشکی گیلان تنها در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۷ نفر قربانی کرونا در گیلان شده اند، ۳۷ خانواده عزادار عزیزشان شده اند.

دفن اموات کرونایی

رویداد۲۴ آقای وزیر کشور، آقای وزیر بهداشت، آقای استاندار! دیگر چه فاجعه بزرگتری باید رخ دهد و چه تعداد بیشتری از این مردم باید پَرپَر شوند تا تصمیم به تعطیلی کامل استان گرفته شود؟!

گیلان که تا چندی قبل تنها ۲۵۰ بستری کرونایی در سراسر استان داشت، پس از بی تدبیری مسئولان در اعلام تعطیلی ۶ روزه پایتخت و در پی آن، هجوم گسترده مسافران و مسدود نشدن راه‌ها، اینک شاهد ۴۸۸ بیمار جدید کرونایی فقط و فقط در ۲۴ ساعت گذشته است و تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی گیلان به هزار و ۸۶۳ بیمار رسیده است.
بیشتر بخوانید: هزینه کفن و دفن متوفیان کرونا نفس بازماندگان را گرفت

گیلان در حالی این روز‌ها تاریک‌ترین و تلخ‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند که نه مسئولان و نه حتی مردم هیچ احساس خطری نمی‌کنند و گویی هیچ اتفاق ناگواری در حال روی دادن نیست.

از استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای تامین و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر با اعلام وضعیت بحرانی در استان و تشریح وضعیت بغرنج گیلان، از مدیران کشوری درخواست نمایند حکم به تعطیلی سریع و سراسری گیلان دهند.

بدیهی است که هرروز تاخیر در این امر، بر قربانیان کرونا در گیلان خواهد افزود.

منبع: گیل خبر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، کرونا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
ای اقا خبرازاستان همجوارخودتت مازندران ندارید که ۳برابرشمااست هم درتلفات وهم دربستری ها تازه کجارادیدید تازه قراراست اقای زاکانی شهردارتهران درفکرراه اندازی کاروان اربعین است که ملیونی ادم بفرستن کربلا صبرکنید حکم ایشان راوحیدی امصا کند وبلافاصله فراخان بدهد که تمام عوامل شهرداری تهران وکشوررابسیچ کنند برای برنامه اربعین حالا سرکرونا بمیرند اشکالی ندارد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان