تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

رشید مظاهری: در استقلال ماندنی هستم و می‌جنگم

دروازه‌بان استقلال تهران می‌گوید صد در صد در این تیم برای فصل پیش رو ماندنی است، اما تاکید داشت که شرایط روحی خوبی ندارد.

رشید مظاهری: در استقلال ماندنی هستم و می‌جنگم

رویداد۲۴ رشید مظاهری دروزاه بان تیم فوتبال استقلال تهران که امروز برای چندمین مرتبه در محل باشگاه استقلال حاضر شده بود، پس از خروج در رابطه با دلیل حضوری اینطور توضیح داد: کمیته انضباطی بودم. دعوت کرده بودند و به کمیته انضباطی رفته بودم و ۴ مورد را مطرح کردند.

او در واکنش به این سوال که آیا در استقلال می‌ماند یا خیر بیان کرد: من پست اینستاگرام گذاشتم و صحبت هایم را مطرح کردم. من می‌توانستم یک طرفه فسخ کنم، ولی نتوانستم با خودم کنار بیایم که در استقلال نمانم. با تمام وجود می‌مانم و می‌جنگم و کار خودم را انجام می‌دهم.

رشید مظاهری در واکنش به نگرانی هواداران از شرایط موجود و اینکه شاید این موضوع در روحیه او تاثیرگذار باشد، بیان کرد: من با جدیت کار می‌کنم، ولی خب اذیت هم شدم.

سوال بعدی از گلر استقلال در رابطه با حضور مداوم بازیکنان این تیم و خودش در کمیته انضباطی باشگاه بود و اینکه چه زمانی مدیران استقلال بی خیال بازیکنان می‌شوند. مظاهری در واکنش به این سوال بیان کرد: از آقای یونسی و آقای مددی بپرسید.


بیشتر بخوانید: حمله استقلال با ۵ بازیکن خارجی به پرسپولیس!


سپس از رشید پرسیده شد که آیا باید دوباره به کمیته انضباطی مراجعه کند و او در واکنش به این سوال در حالی که مردد بود و کمی مکث کرد، گفت: فکر می‌کنم باید برگردم.

او در ادامه و در واکنش به این سوال که این روند باعث برهم خوردن عملکردش نمی‌شود، بیان کرد: باشگاه باید شرایطی را ایجاد کند که بازیکن در آرامش باشد، اما باید صحبت کنیم. نمی‌دانم چه اتفاقی در حال رقم خوردن است. به نظرم با صحبت کردن همه چیز حل می‌شود و نباید مقابل هم گارد بگیریم.

بخش بعدی صحبت‌های رشید مظاهری با هوادارانی بود که اطرافش در مقابل در باشگاه استقلال ایستاده بودند و تاکید کرد: در مورد ماندن صد در صد ماندنی ام و از ته دل این تصمیم را گرفتم. اما یک سری صحبت‌ها شد که ناراحت شدم. اینکه من نمی‌توانستم فسخ کنم. بدون هیچ منتی می‌مانم. چه بازی کنم و چه بازی نکنم برای استقلال می‌جنگم. واقعا من می‌توانستم فسخ کنم. یک سری حرف‌هایی زدند که واقعا ناراحت شدم. من مجبور نبودم که بمانم؛ نه من دوست داشتم بمانم.

سوال دیگری از دروازه بان استقلال از دست رفتن پیراهن تیم ملی طی اردو‌های اخیر بود و او در این مورد گفت: اول اینکه ارزوی موفقیت دارم برای آقای اسکوچیچ و بچه‌های تیم ملی. من تمام تلاشم را می‌کنم که دوباره دعوت بشوم و دوباره بازی کنم. خیلی تلاش کردم که برای تیم ملی بازی کنم تا دل مردم را شاد کنم، اما فکر می‌کنم در آن برهه هم علی بیرانوند خیلی خوب کار می‌کرد و هم باید بیشتر کار می‌کردم. الان باید دوباره استارت بزنم. فوتبال است و ناامید نیستم و همیشه امیدوار هستم.

مظاهری در واکنش به استوری‌ای که شب گذشته برای مددی منتشر کرد و برای او آرزوی سلامتی داشت و اینکه به نظر می‌رسید مشکلات میان او و مدیران باشگاه با این استوری حل شود، توضیح داد: او هم مدیرعامل استقلال است. آدم برای دشمنش هم مرگ نمی‌خواهد. امیدوارم آقای مددی خوب شود و برگردد به خانه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان