تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰

انگار نه انگار امروز مقدماتی جام‌جهانی است!

امروز تیم ملی در ورزشگاه آزادی اولین بازی مقدماتی دور نهایی را مقابل سوریه برگزار می‌کند، ولی فضا، فضای ملی نیست.تیم ملی در دو - سه روز گذشته با تمام نفرات تمرین کرد.

مقدماتی جام‌جهانی

  رویداد۲۴از روز سوم شهریورماه که ملی پوشان گرد هم آمدند پیش نیامده بود که تمام بازیکنان در تمرین حضور داشته باشند. البته مطابق معمول سه مربی تیم ملی یعنی اسکوچیچ، هاشمیان و ملادن در تمرین حضور نداشتند. هر چند در غیاب دراگان و وحید کسی به کادر اضافه نشده، ولی در غیاب ملادن و با تصمیم کادر فنی، ابراهیم میرزاپور موقتا کار تمرین دادن گلر‌ها را به برعهده گرفت. اتفاقا او روز دوشنبه از سوی خورشیدی سرپرست تیم به بازیکنان معرفی شد. از روز‌های گذشته بازیکنانی مانند کریم انصاری فرد، سردار آزمون، سعید عزت اللهی و صادق محرمی هم به تیم اضافه شدند. در تمرین روز دوشنبه طارمی، جهانبخش، سامان قدوس، قایدی، نوراللهی و... هم به دیگر بازیکنان پیوستند.
بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
هر چند ملی پوشان به طور کامل گرد هم جمع آمده اند، ولی هنوز فضا فضای عادی نیست. با توجه به ابتلای مربیان تیم ملی به کرونا همچنان نگرانی بین بازیکنان وجود دارد. امروز تیم ملی در ورزشگاه آزادی اولین بازی مقدماتی نهایی را مقابل سوریه برگزار می‌کند، ولی کلا فضا فضای ملی نیست. با توجه بسته بودن در‌های تمرین، رسانه‌ها هم اخبار چندانی از تیم ملی ندارند. تنها فدراسیون فوتبال تصاویر تمرین را منتشر می‌کند، بدون اینکه توضیح اضافه‌ای درباره حال و هوای تیم و بازیکنان بدهد.

قرار بود در اردوی تیم ملی بازیکنان دیگری مثل سید مجید حسینی یا علی کریمی هم حاضر باشند، ولی سرپرست تیم ملی گفت نام آن‌ها تنها به خاطر مصدومیت خط خورده است. احسان حاج صفی و مرتضی پورعلی گنجی را هم باید به لیست مصدومان اضافه کرد. اتفاقا بعضی از بازیکنان تیم ملی با آن‌ها در ارتباط هستند و احوال شان را پیگیری می‌کنند. با این حال امید است تا تیم ملی بتواند نخستن گام خودش در راه جام جهانی را بلند بردارد تا با آمادگی و روحیه بهتری خودش را برای بازی با عراق آماده کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جام جهانی ، تیم ملی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان