تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

نماینده خوانسار: ضامن ناز و کرشمه مردم نیستیم!

سید مسعود خاتمی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: مردم اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند، اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم

نماینده خوانسار: ضامن ناز و کرشمه مردم نیستیم!

رویداد۲۴  سید مسعود خاتمی؛ نماینده خوانسار درخصوص بحث کمبود واکسن در کشور و اینکه برخی مراکز واکسیناسیون اعلام می‌کنند که واکسنشان تمام شده است اظهار داشت: این‌ها را باید از وزارت بهداشت بپرسید چرا از من می‌پرسید؟ کمیسیون بهداشت الان ۱۰ روز می‌شود که تعطیل است. ما بعد از انتخاب وزرا رفتیم مسافرت، ولی به صورت اجمالی خبر موثقی که دارم واکسن زیادی وارد کشور شده است و ان‌شاءالله روند واکسیناسیون تسریع پیدا خواهد کرد.

* کمبودی در بحث دارو پیش نیامده چه کسی این‌ها را گفته است؟ درخصوص رمدسیور اختلاف خودشان دارند و اتفاقا این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم، احتمالا رمدسیور را صادر کنیم.

مردم عوام هستند یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند، اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم.

* به بیمارستان خصوصی می‌روند و بیمارستانی دولتی را رها می‌کنند و می‌روند آنجا؛ خب ما چه کار کنیم؟ چرا به بخش خصوصی می‌روند که یک دکتر دارویی را که هنوز ثابت نشده را برایشان نسخه کند که مجبور شوند بروند چند میلیون قرض بگیرند و دارو تهیه کنند؟

* از یک طرف از سوی ستاد کرونا گفته می‌شود که رمدسیور فایده ندارد و میلیون‌ها دوز در کشور موجود است و از یک طرف هم مردم نسخه در دست دارند و در خیابان‌ها سرگردان هستند، این‌ها مصیبتی است.

* مردم اشتباه نمی‌روند، دکتر‌ها هستند که نسخه‌هایی می‌نویسند که هنوز اثبات نشده و مردم را به اشتباه می‌اندازند، در واقع بیشتر برمی‌گردد به جامعه پزشکی.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
1
7
امان از بی سوادی و ادعای بی خود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
1
6
اگر شما که این پست و مقامتان را مدیون مردم هستید ناز انها را نخرید کی باید بخره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
4
در بیمارستان دولتی برخورد بد از همون دم در هست تا توی اتاق رئیس بیمارستان پرستارا هیچ وقت وظیفشونو انجام ندادن پزشکا هم همینطور
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
درسته. همه بیمارستان های دولتی شدیدا" شلوغ و هرکی به هر کیه!.همین چند روز پیش بود که فیلم رئیس پلیس یک شهر دراومد که جلوی یک خانم متخصص رو بیخودی در بیمارستان گرفته بود که مهم نیست به بیمارای کرونایی بد حال نتونی بموقع برسی!.. با این بی تفاوتیهای کرونایی در کشور و امثال نمکی و این نماینده ی بی مرام..به قول اقای عبدی مثل اینکه دستی پشت همه ی این ماجرااست !!
.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
تو لیاقت نداری ناز مردم را بکشی چون ناز کشی ولی نعمت شعور میخواد فهم و درک تشخیص میخواد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان