تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

شوک در تبریز؛ فعالیت تراکتور تعلیق شد!

روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر اعلام کرد که فعالیت‌های این باشگاه تعلیق شده است و هیئت فوتبال امور این باشگاه تبریزی را به عهده خواهد داشت.

تعلیق فعالیت تراکتوررویداد۲۴ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، روابط عمومی باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود 150 نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیئت فوتبال استان، تصمیم هیئت مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنها می‌شود.


بیشتر بخوانید: جذب اسدی برای پرسپولیس چقدر آب خورد؟


تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسئولیت تیم بر عهده هیئت فوتبال استان است و در خصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیئت مدیره هلدینگ تصمیم‌گیری خواهد کرد».

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان