تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی:

با کلیات طرح نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفت شد

سخنگوی فراکسیون مستقلین درخصوص جلسه روز گذشته این فراکسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

با کلیات طرح نظارت بر رفتار نمایندگان مخالفت شد

رویداد۲۴ «غلامرضا نوری قزلچه»، سخنگوی فراکسیون مستقلین، در توضیح جلسه روز گذشته فراکسیون" گفت: مجلس یازدهم در رای اعتماد به وزرای دولت سیزدهم حمایت قاطع و بی سابقه‌ای را از خود نشان داد به همین علت انتظار می‌رود در چهار سال پیش رو مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تعامل و همکاری خوبی را با یکدیگر به نمایش بگذارند.

 او در ادامه بیان کرد: تعامل و همکاری بین مجلس و دولت منجر به رفع مشکلات جاری کشور و هم افزایی در بهبود شرایط و حکمرانی کشور می‌شود.

نوری قزلچه در خصوص موضع فراکسیون در سیاست خارجی دولت سیزدهم بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و سیر تحولات منطقه‌ای و بین المللی، نظر فراکسیون مستقلین بر دیپلماسی فعال دولت در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت توام با ابتکار عمل و سودمند و مذاکرات و احیای برجام در اسرع وقت است.

او با اشاره به طرح نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: طرح نظارت بر رفتار نمایندگان مجددا در دستور کار هفتگی مجلس قرار گرفت، پس از بررسی‌های فراوان بیشتر اعضای فراکسیون حاضر در جلسه به برخی از مفاد طرح که مشخصا با حریت و شجاعت نمایندگی مجلس در تضاد بود و برخی از اصول قانون اساسی از جمله اصل مهم هشتاد و چهارم ایراد وارد کردند و تصمیم بر این شد که با کلیات این طرح مخالفت شود تا در صورت اصرار مجلس و کمیسیون نسبت به اصلاح مجدد آن اقدام شود.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان