تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

شفر به دنبال جذب مدافع جنجالی استقلال

محمد دانشگر که روز گذشته با عدم همراهي کاروان استقلال، از سفر به دبي خودداري کرد، از الخور قطر تيمي که هدايت آن را وينفرد شفر برعهده گرفته، پيشنهادي دريافت کرده است.

محمد دانشگر از استقلال می‌رود؟

رویداد۲۴ محمد دانشگر مدافع جنجالي استقلال که طي سالهاي گذشته حواشي زيادي در اين تيم داشته، روز گذشته از سفر به امارات خودداري کرد. اين بازيکن چند روز قبل نيز به صورت يک طرفه قراردادش را با آبي پوشان فسخ کرد و در ادامه با متن قرارداد جديدي، در استقلال ماندگار شد.

روز گذشته مظاهري، مرادمند و دانشگر بازيکناني بودند که راهي امارات نشدند. در قرارداد جديد دانشگر، يک بند جدايي وجود دارد که به مدافع آبي ها اجازه جدايي در صورت داشتن پيشنهاد خارجي را مي دهد. روز گذشته او به مسئولان باشگاه اعلام کرده که پيشنهاد خارجي دارد و مي خواهد استقلال را ترک کند و به همين خاطر تيمش را در سفر به امارات همراهي نکرد.

اخباري که به دست خبرنگار ورزش سه رسيده نشان مي دهد که پيشنهاد خارجي دانشگر از الخور قطر است. تيمي که مربيگري آن به عهده وينفرد شفر سرمربي آلماني و سابق استقلال است. الخور فصل گذشته در رده يازدهم جدول 12 تيمي ليگ ستارگان قطر قرار گرفت و با برتري مقابل الشمال در ديدار پلي آف بقا، موفق شد از سقوط به دسته پايين تر فرار کند.

وينفرد شفر که در پايان فصل گذشته هدايت الخور را به عهده گرفت، نتايج خوبي با اين تيم کسب کرد و حالا براي تقويت خط دفاعي خود، به دنبال جذب محمد دانشگر است. پيشنهادي که مدافع آبي ها را هوايي کرده و او خواستار فسخ قرارداد و جدايي از اين تيم است.


بیشتر بخوانید: اظهارات حیرت‌آور مدافع جنجالی آبی‌ها: استقلال را ترک می‌کنم


البته بدقولي هاي مديران استقلال نيز در اين ميان باعث شده دانشگر تصميم به جدايي بگيرد. قرارداد فصل گذشته اين بازيکن با آبي پوشان، مبلغ 6 ميليارد تومان بوده که دريافتي او از باشگاه، نزديک به يک ميليارد و 300 ميليون تومان است. اين بازيکن پس از درگيري هايي که در بازي جام حذفي با پيکان به وجود آورد و براي مدتي نيز از تيم کنار گذاشته شد، توسط کميته انضباطي باشگاه يک ميليارد و 200 ميليون تومان جريمه شد.

با اين حساب، اين بازيکن 3 ميليارد و 500 ميليون تومان ديگر از استقلال طلب دارد. پس از اينکه دانشگر قراردادش را با آبي پوشان فسخ کرد، مديران باشگاه به او قول دادند که مبلغ 3 ميليارد را طي روزهاي پيش رو به او پرداخت کنند و اين بازيکن نيز وعده هاي مديران را پذيرفت و مجددا قراردادش را با استقلال امضا کرد.

با گذشت چندين روز از عقد قرارداد جديد، باشگاه به وعده هاي خود عمل نکرده و دانشگر نيز تصميم گرفت تا استقلال را در سفر به امارات همراهي نکند. پيشنهاد جديد از الخور قطر نيز باعث شده تا مدافع آبي پوشان ساز جدايي را کوک کند و نکته قابل توجه اين است که کادرفني استقلال نيز در اين ميان پس از بدقولي هاي فراوان مديران تيم، حق را به دانشگر داده است.

به هر صورت زمان زيادي تا برگزاري بازي استقلال و الهلال باقي نمانده و هنوز وضعيت محمد دانشگر مشخص نيست. بايد ديد مديران اين تيم قادر خواهند بود که اين بازيکن را براي سفر به امارات راضي کنند يا اين بازيکن نيز از جمع آبي ها جدا شده و راهي ليگ ستارگان قطر مي شود تا پس از حضور شجاع خليل زاده در الريان، پژمان منتظري در الخريطيات و محمدحسين کنعاني زادگان در الاهلي، شمار مدافعان ايراني ليگ قطر به عدد 4 برسد؟

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان