تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

#من_تيمم_را_ميفروشم/ ۸ بازيکنی که قيد استقلال را زدند!

 با جدا شدن ۸ استقلالي از اين تيم که اکثر آنها دلايل مالي داشتند به ياد هشتگ معروفي افتاديم که در ارديبهشت ماه سال جاري به کرات توسط همين بازيکنان در صفحه شخصي‌زشان استفاده شد.

بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ سوم ارديبهشت ماه سال جاري ويديويي در فضاي مجازي منتشر شد که در جريان آن مردي جوان با آزار و اذيت يک کودک خردسال (محمدمهدي بخشي نهارداني) در روستاي داورزن سبزوار از او مي‌خواست تا از تيم مورد علاقه‌اش اعلام برائت کرده و نسبت به آن بدگويي کند. موضوعي که با مخالفت اين پسر بچه روبه‌رو و سبب شد تا مرد جوان اقدام به ضرب و شتم کودک کند. اين پسربچه در نهايت با بيان اين جمله که «من تيمم را نمي‌فروشم» حاضر به انجام آنچه که فرد کودک آزار خواسته بود نشد. استقلالي بودن اين کودک سبب شد تا کاربران فضاي مجازي لقب پسر آبي را به او بدهند.

اين ويديو به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و واکنش‌هاي زيادي درپي داشت که از جمله آن مي‌توان به واکنش شماري از بازيکنان تيم فوتبال استقلال، سخنگوي باشگاه استقلال و... در فضاي مجازي اشاره کرد که تمامي آن‌ها با هشتگ #من_تيمم_را_نميفروشم به اشتراک گذاشته شد. حتي باشگاه استقلال نيز اعلام کرد که از عامل اين کودک آزاري شکايت خواهد کرد.

چند روز پس از آن اتفاق بود که محمد دانشگر در اقدامي پسنديده به اتفاق يکي دو نفر از کارمندان باشگاه استقلال راهي روستاي داورزن شده و در روزهايي که به دليل بي انضباطي از همراهي کاروان استقلال در آسيا در تهران مانده بود به محمدمهدي روحيه داد.

 محمد دانشگر با حضور در خانه پسر آبي در روستاي داورزن سبزوار با اهداي هدايايي از محمدمهدي دلجويي کرد
مهدي قايدي ستاره تيم استقلال هم يکي ديگر از بازيکناني بود که در آن روزها اين هشتگ را استوري کرد و براي محمدمهدي که در آن روزها به "پسر آبي" معروف شده بود قلب آبي فرستاد. اما حالا براي دريافت کسب درآمد بيشتر استقلال را در فصلي که خيلي‌ها اميد به قهرماني اين تيم در آن را داشتند رها کرد و به امارات رفت.


بیشتر بخوانید: اظهارات حیرت‌آور مدافع جنجالی آبی‌ها: استقلال را ترک می‌کنم


همين چند روز پيش بود که محمدرشيد مظاهري در صحبت با رسانه ها عنوان کرده بود «من استقلال را با قلبم انتخاب کردم و پاي آن مي مانم» ولي حالا وکيلش گفته به دليل مشکلات مالي و مالياتي قيد همراهي استقلال را زده است.
مسعود ريگي هم يکي از بازيکنان مؤثر، با انضباط و بااخلاق استقلال بود که او نيز به دليل برآورده نشدن خواسته هاي مالي اش راهي سپاهان شد!

حمله به کودک سبزواري، در استقلالي که در سال ۱۴۰۰ اوج گرفته بود و بردهاي متوالي را در ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي بدست مي آورد به نوعي باعث اتحاد همه اعضاي تيم شد تا اينکه در اواخر ارديبهشت و روزهاي حساس پاياني ليگ و جام حذفي استوري‌هاي #من_تيمم_را_نميفروشم در صفحه بازيکنان استقلال جاي خود را به استوري هايي درباره مشکلات مالي داد.

آن روزها يکي در تمرينات شرکت نمي کرد، ديگري هر روز به کادر فني انتقاد مي کرد و يکي ديگر در تمرين تيم عليه مديريت باشگاه مصاحبه هاي تند انجام مي داد.

اين در حالي بود که هواداراني استقلال که «پسر آبي» هم يکي از آنها بود منتظر کسب جام در فينال جام حذفي بودند که البته هرگز اين انتظار برآورده نشد.

با ورود استقلال تيم محبوب پسر آبي يا همان محمد مهدي بخشي نهارداني، به فصل نقل و انتقالات اتفاقات بدتري رخ داد که باعث شد ۸ نفر از بازيکنان استقلال از اين تيم جدا شوند که شايد اکثر اين جدايي ها دليلي جز مسايل مالي نداشتند.

محمد نادري، مسعود ريگي، محمد نادري، هرويه ميليچ، داريوش شجاعيان، شيخ دياباته، مهدي قايدي و محمد دانشگر (که ناصر فريادشيران ادعا کرده به دليل عدم دريافت به موقع پولش با کاروان استقلال راهي دبي نشده است ولي برخي رسانه ها از قول خودش خبر دادند که از قطر پيشنهاد بازي دارد) اکثرا به دليل اختلاف مالي که با استقلال داشتند از اين تيم جدا شدند تا هشتگ «من تيمم را نمي فروشم» را با هشتگ «من_تيمم_را_ميفروشم» عوض کنند و روزهاي ارديبهشتي سال جاري را خيلي زود از ياد ببرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان