تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

محمود فکری: سود دلالان در برکناری مربیان است

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پشت پرده تغییرات سرمربیان را به خوبی می دانم گفت: سود دلالها در این است که مربیان را جابجا کنند.

محمود فکری

رویداد۲۴ محمود فکری در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل سوریه و بازی این تیم برابر عراق که امروز برگزار خواهد شد، افزود: انتقاد کردن راحت است. برخی بیرون گود نشسته و به راحتی از عملکرد تیم ملی انتقاد می کنند. با توجه به امکانات و شرایطی که تیم ما داشت و بدون بازی تدارکاتی مقابل سوریه به میدان رفت فکر می کنم عملکرد ما خوب بود. نتیجه لازم را گرفتیم و حالا باید امیدوار باشیم تا بتوانیم برابر عراق به نتیجه ای که به دنبال آن هستیم یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

محمود فکری در ادامه گفت: این روزها برخی غیرمنصفانه انتقاد می کنند. درست است که تیم ملی هماهنگ نبود اما الان نیاز به حمایت است و همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی مقابل عراق پیروز شود.

وی در خصوص تیم ملی عراق هم افزود: عراق همیشه یک رقیب سخت برای ما بوده است. مطمئنا بازیکنان ما بازی به بازی بهتر خواهند شد. بچه های ما باید مراقب حواشی باشند و اگر تمرکزشان تنها بر روی بازی باشد از میدان پیروز خارج خواهند شد.


بیشتر بخوانید: مقایسه نتایج استقلال فکری و مجیدی/ کدام سرمربی موفق‌تر بود؟


سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص انتقادهایی که از اسکوچیچ می‌شود گفت: فکر می کنم اینهایی که به دنبال انتقاد و یا برکناری اسکوچیچ هستند آنهایی هستند که از انتقاد ویلموتس سود خوبی به جیب زدند. مگر می‌شود اسکوچیچ که نتایج خوبی با تیم ملی گرفته به همین سرعت برکنار کرد؟ نقش دلال ها این روزها در فوتبال ما بسیار پررنگ شده. آنها آنقدر زورشان زیاد شده که فقط به دنبال جابجایی مربیان هستند تا بتوانند با برکناری آنها و جابگزین کردن شخص دیگر پول هنگفتی به جیب بزنند.

فکری در ادامه تصریح کرد: برای آنها مهم نیست که آیا تیم ملی نتیجه می گیرد یا خیر؟ آنها تنها به دنبال پول هنگفتی است که به دست می آورند. سود دلالان در این روزها در جابجایی مربیان است و امیدوارم روزی برسد که دست این سودجویان از فوتبال ما کوتاه شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان