تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

روایت جدید از تصادف مرگبار نماینده تهران /لکسوس متعلق به راننده بوده نه هاشم زایی

راننده خودروی حامل نماینده مردم تهران که دچار سانحه تصادف شده است، جزئیات حادثه روز جمعه که منجر به مصدومیت هاشم‌زایی شد را تشریح کرد.
 رویداد۲۴-راننده خودروی حامل نماینده مردم تهران که دچار سانحه تصادف شده است، جزئیات حادثه روز جمعه که منجر به مصدومیت هاشم‌زایی شد را تشریح کرد.

محمد شایقی در این باره اظهار کرد: ما حدود ساعت 16 روز گذشته از ساقند به سمت بیاضه حرکت کردیم تا در مراسم عاشورا و تاسوعای این شهرستان شرکت کنیم که بعد از طی حدود شش کیلومتر خودروی 206 به سمت شانه خاکی کنار جاده منحرف شد.

وی افزود: خودروی 206 که از مسیر روبرو در حال حرکت به سمت ساقند بود ابتدا به شانه خاکی جاده منحرف شد اما مجددا به جاده بازگشت و به خودروی ما برخورد کرد و پس از این برخورد هر دو خودرو واژگون شدند.

وی ادامه داد: خودروی ما به سمت آقای هاشم زایی واژگون شد و درهای خودرو نیز پس از این ضربه قفل شد و امکان خروج از ماشین نبود و مردم بواسطه هراس از آتش سوزی و انفجاری کمکی برای خروج از خودرو به ما نکردند البته من توانستم از طریق برداشتن شیشه جلوی ماشین از ماشین خارج شوم اما چون ماشین به سمت آقای هاشم زایی واژگون شده بود امکان بیرون کشیدن ایشان نبود.

راننده خودروی حامل نماینده تهران تصریح کرد: بعد از چند دقیقه و همکاری برخی از رانندگان عبوری آقای هاشم زایی به بیرون از ماشین منتقل شد که در بدو امر از شکستگی مچ دست و درد شدید در ناحیه شکم شکایت داشت که در این هنگام یکی از رانندگان عبوری که از کارمندان اورژانس شیراز در سر صحنه حاضر شد معاینات اولیه و آتل بندی دست و ستون فقرات آقای هاشم زایی را انجام داد و بعد حدود یک ساعت و نیم از رسیدن آمبولانس ایشان به بیمارستان صدوقی یزد منتقل شد.

وی تصریح کرد: بنده از بستگان آقای هاشم‌زایی هستم و ایشان ارتباط فامیلی با پدر بنده دارند و در استخدام ایشان نبودم و خودروی لکسوس نیز متعلق به من بود و بحمدالله بواسطه استفاده از کمربند ایمنی و باز شدن کیسه هوا از شدت حادثه کاسته شد؛ چراکه با توجه به شدت تصادف امکان آسیب های جدی‌تری نیز وجود داشت.

وی گفت: متاسفانه خودروی 206 در آتش سوخت و مردم نیز به دلیل آن‌که ظاهرا انفجاری در این خودرو اتفاق افتاد جرات رفتن به سمت آن را نداشتند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان