تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
نماینده اردبیل:

دولت برای ثبات قیمت‌ها تدبیری کند/ واقعی کردن قیمت‌ها اولویت دولت باشد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کنترل روند رشد روزانه قیمت کالاها و حرکت به سمت واقعی کردن قیمت ها یکی از اولویت هایی است که باید از سوی دولت دنبال شود.

افزایش قیمت کالاهای اساسی

رویداد۲۴ صدیف بدری درباره اولویت هایی که باید در دولت سیزدهم دنبال شود، بیان کرد: از نظر بنده یکی از اولویت های اصلی دولت باید پرداختن به مسائل اقتصادی باشد؛ در وضعیت موجود اولین کار ایست روند افزایش قیمت ها و ایجاد ثبات در بازار است و نباید اجازه داد قیمت ها هر روز و هر ساعت تغییر کند.

وی درادامه با تاکید بر اینکه باید تدبیری برای ثبات قیمت ها صورت گیرد، اظهار کرد: در میان مدت نیز ما باید به سمت واقعی کردن قیمت ها حرکت کنیم، بسیاری از قیمت های امروز کالاها واقعی نیست. در چرخه توزیع کالا متاسفانه بیشتر سوداگران تعیین کننده قیمت ها هستند و در این حوزه با مشکل روبه رو هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حل این مسائل باید در اولویت اول دولت باشد تا معیشت مردم که به یک چالش جدی برای مردم تبدیل شده است، بهبود یابد.

بدری در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر دولت باید برنامه های خود را در حوزه های مختلف نظیر توسعه زیربنایی کشور، توسعه های صنعتی، جذب سرمایه گذار در حوزه پتروشیمی، نفت و گاز و حوزه مسکن همگام با یکدیگر پیش ببرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: افزایش قیمت ها
نظرات شما
پیشخوان