تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

دکتر محمودزاده: پیشرفت در حوزه ict کشور با همدلی و تعاملات فی مابین امکانپذیراست

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: با توجه به تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده توسعه و پیشرفت در حوزه ICT کشور رونق می‌گیرد.

مخابرات

رویداد۲۴به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده رئیس هیات مدیره که به همراه برخی از مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی و اردبیل سفر کرده بود در جمع مدیران این مناطق ضمن بیان این مطلب افزود: کار‌های خوبی در خصوص تنظیم عادلانه تعرفه‌ها و مدل توسعه پروژه‌های مخابراتی انجام شده که به رشد و توسعه در حوزه ICT کشورکمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برتفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اظهارداشت: توجه به رفع نیاز‌های مشتریان و کسب درامد در اولویت اصلی شرکت قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با تفویض اختیارات قصد داریم با ابتکارات تجاری موجب نوع آوری، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در مناطق شویم.

دکتر محمودزاده هدف از سفر به استان‌ها را ارتباط مستقیم با همکاران در مناطق مخابراتی، بررسی مشکلات و شناسایی پتانسیل‌های مناطق و بررسی عدم تمرکز زادایی در ستاد شرکت و مشخص کردن استان‌های معین در این خصوص را عنوان کرد.


مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسات با اشاره به ضرورت جذب و نگهداشت مشتریان گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس‌های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار هست و باید با تحلیل درستی از علت ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه سازی منابع محدود بیشترین درآمد کسب نمائیم.

مدیران مناطق فوق نیز در این جلسات ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطی استان‌ها و شاخص‌های مناطق مربوطه را ارائه و اظهار امیدواری کردند حضور رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و همراهان ایشان منشا خیر و برکت برای مناطق مخابراتی باشد.

همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌های مناطق مربوطه اشاره و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در خصوص کاهش هزینه ها، سرقت کابل، اصلاح تعرفه‌ها، یکپارجه نمودن سامانه‌های مالی و تدارکاتی، شفاف نمودن مطالبات از اپراتور‌ها، پرداخت بدهی تامین کنندگان، مسائل پرسنلی و تسریع در تعریف سرویس‌های مبتنی بر رادیو‌های IP Base ارائه دادند.

در این جلسات که به صورت ویدئوکنفرانسی مسائل و مشکلات شهرستان استان‌های فوق بررسی و اعضای جلسه نظرات خود را جهت بهبود عملکرد شاخص‌ها و بهبود امور ارائه کردند.

در پایان این جلسات دکتر محمودزاده به طور جداگانه با برخی از روسای شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران و نماینده انجمن صنفی کارگران و روسای کانون‌های بازنشستگان مخابرات این مناطق دیدار و گفتگو کرده و به تبادل نظر در خصوص موارد مطروحه پرداختند.
نظرات شما
پیشخوان