تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

عنابستانی از سرباز راهور عذرخواهی کرد

علی‌اصغر عنابستانی با حضور در محل کار عابد اکبری سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسماً از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.

عنابستانی از سرباز راهور عذرخواهی کرد
رویداد۲۴ علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که چندی پیش به دلیل تخلف و نادیده گرفتن قانون و همچنین «تعدی به سرباز راهور» به مجازات حبس محکوم شده بود، با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسماً از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.

علی‌اصغر عنابستانی پیش از این درباره این ماجرا توضیح داده بود که اشتباه بنده این بود که از خودرو پیاده شدم، از سرباز خواستم توهین نکند و برخورد مناسب داشته باشد که متاسفانه دوباره سرباز توهین کرد و من هم او را به عقب هُل دادم و گفتم توهین کردن کار خوبی نیست. برای همان اشتباه عذرخواهی کردم و الان هم بابت آن عذرخواهی می‌کنم، اما بعداً سرباز ادعا کرد که سیلی خورده که ادعای غلطی است.

همان موقع از او برای ادعای دروغ و توهینش شکایت کردیم که البته چیز جدیدی هم نبود. در مقابل هم آن‌ها شکایتی بابت سیلی‌زدن داشتند. پس از از بحث و جدل در خیابان افسر راهور در صحنه حاضر شد.


بیشتر بخوانید: رئیس پلیس تهران: در ۳ مورد برای عنابستانی قرار مجرمیت صادر شده است


برای سرباز و افسر راهور قرار مجرمیت صادر شد و نیروی انتظامی هم از من بابت هشت عنوان شکایت کرد که برای همان عنوان اتهامی هل دادن قرار جلب به دادرسی صادر شده و به دادگاه رفته است.

برخی از عناوین اتهامی به بنده سوء استفاده از موقعیت، تمرد در مقابل مامور و ضرب و شتم مامور است که برای همه این‌ها قرار منع تعقیب صادر شده جز مورد هل دادن که نباید این کار را انجام می‌دادم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان